ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

unlimited company

Romanian translation: societate în nume colectiv

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:unlimited company
Romanian translation:societate în nume colectiv
Entered by: iuliapat

12:42 May 27, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Law: Contract(s) / Contract
English term or phrase: unlimited company
unlimited liability company
iuliapat
Spain
societate în nume colectiv
Explanation:
Teoretic ar trebui să fie "societate cu răspundere nelimitată" dar întrucât aşa ceva nu există în legislaţia română, singura variantă apropiată ar fi "societatea în nume colectiv (SNC)":

http://www.cciams.ro/servicii/03.html
Societatea în nume colectiv (SNC)

Caracteristici

obligaţiile sociale sunt garantate atât cu patrimoniul societăţii cât şi cu răspunderea nelimitată a asociaţilor
Avantaje

organizare simplă
nu există restricţii în privinţa limitei minime a capitalului social
Dezavantaje

răspunderea nelimitată a asociaţilor (în caz de faliment, în momentul în care capitalul social nu poate acoperi datoriile societăţii, se trece la vânzarea activelor personale ale asociaţilor)
Selected response from:

Cristina Najam
Romania
Grading comment
Mersi mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +10societate în nume colectiv
Cristina Najam
4societate (cu raspundere) nelimitata
Siegchen


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
unlimited (liability) company
societate (cu raspundere) nelimitata


Explanation:
http://www.businessdictionary.com/definition/unlimited-liabi...

Siegchen
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +10
societate în nume colectiv


Explanation:
Teoretic ar trebui să fie "societate cu răspundere nelimitată" dar întrucât aşa ceva nu există în legislaţia română, singura variantă apropiată ar fi "societatea în nume colectiv (SNC)":

http://www.cciams.ro/servicii/03.html
Societatea în nume colectiv (SNC)

Caracteristici

obligaţiile sociale sunt garantate atât cu patrimoniul societăţii cât şi cu răspunderea nelimitată a asociaţilor
Avantaje

organizare simplă
nu există restricţii în privinţa limitei minime a capitalului social
Dezavantaje

răspunderea nelimitată a asociaţilor (în caz de faliment, în momentul în care capitalul social nu poate acoperi datoriile societăţii, se trece la vânzarea activelor personale ale asociaţilor)

Cristina Najam
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mersi mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
29 mins
  -> Mulţumesc

agree  Annamaria Amik
1 hr
  -> Multumesc :)

agree  bavir
1 hr
  -> Multumesc :)

agree  Siegchen
2 hrs
  -> Multumesc :)

agree  Vasile BOLOGA
2 hrs
  -> Multumesc :)

agree  George Colibaba
3 hrs
  -> Multumesc :)

agree  Anca Nitu
4 hrs
  -> Multumesc :)

agree  Alice Crisan
8 hrs
  -> Multumesc :)

agree  Iosif JUHASZ
16 hrs
  -> Multumesc :)

agree  Tradeuro Language Services
1 day5 hrs
  -> Multumesc :)