ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

referral of dispute

Romanian translation: notificare asupra litigiului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:referral of dispute
Romanian translation:notificare asupra litigiului
Entered by: Catalina/Dan Ilioiu

16:22 Mar 8, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: referral of dispute
[...] we see no other way than to issue this "Referral of dispute" according to clause xx from the Contract [...]
Catalina/Dan Ilioiu
notificarea litigiului
Explanation:
Notificarea litigiului sau notificarea cererii de arbitraj, daca este vorba despre un conflict a carui solutionare se cere pe cale de arbitraj.
Selected response from:

Livia_T
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4notificare de dispută
D.D.G.
4notificarea litigiuluiLivia_T


Discussion entries: 15





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notificarea litigiului


Explanation:
Notificarea litigiului sau notificarea cererii de arbitraj, daca este vorba despre un conflict a carui solutionare se cere pe cale de arbitraj.

Livia_T
Romania
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  D.D.G.: Request for arbitration: http://www.iccwbo.org/court/arbitration/id4092/index.html http://www.iccwbo.org/uploadedFiles/Court/Arbitration/other/... E o diferență între notificare și cerere. Întâi se încearcă rezolvarea pe cale amiabilă apoi..
30 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notificare de dispută


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-03-08 19:51:54 GMT)
--------------------------------------------------

"Notificare de Disputa" : http://www.monitoruljuridic.ro/act/ordonanta-de-urgenta-nr-6... ; acuma na, poate au greșit cei care au tradus astfel în Ordonanța de Urgență a Guvernului


    Reference: http://www.jurnalul.ro/observator/despagubiri-rompetrol-disc...
D.D.G.
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40