KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

call

Romanian translation: solicitare de achitare a acţiunilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:call
Romanian translation:solicitare de achitare a acţiunilor
Entered by: xxxMihai Badea

19:28 Mar 9, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: call
The company may make arrangements on the issue of shares for a difference between the holders of such shares in the amount of calls to be paid and the time of payment of such calls.
xxxMihai Badea
Luxembourg
ordin (de cumparare/vinzare)
Explanation:
tinind seama de context, cred ca e vorba de ordinul pe care il da un client cu privire la cumpararea sau vinzarea de de actiuni (vezi, ca referinta, contractul de report)
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vezi raspuns
Cristiana Coblis
3ordin (de cumparare/vinzare)
Bogdan Burghelea


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ordin (de cumparare/vinzare)


Explanation:
tinind seama de context, cred ca e vorba de ordinul pe care il da un client cu privire la cumpararea sau vinzarea de de actiuni (vezi, ca referinta, contractul de report)

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 94

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vezi raspuns


Explanation:
call poate insemna:
- cererea de plată a noi actiuni care apoi devin rascumparate,
- pret stabilit in timpul unei tranzactii comerciale
- optiunea de a cumpăra actiuni la o data viitoare si la un anumit pret

Dictionar de Contabilitate

HTH

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno: Eu cred ca e 'cerere (de rascumparare)' in context.
4 hrs