KudoZ home » English to Romanian » Law: Contract(s)

deep distribution

Romanian translation: distributie pe arii extinse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deep distribution
Romanian translation:distributie pe arii extinse
Entered by: Oana Clapa

12:28 Dec 8, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contract
English term or phrase: deep distribution
textul original este: "Coordination of initial orders for new products and promotional offers to achieve fast and deep distribution". Iarasi l-am cautat, si l-am si gasit, dar numai termenul ca atare, fara explicatii sau traducere de orice fel:(
Oana Clapa
Belgium
distributie pe arii extinse
Explanation:
Cred ca e vorba de utilizarea in totalitate a canalelor de distributie, ramificarea lor, patrunderea in teritoriu.
Selected response from:

Paula Dana Szabados
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4distributie de masaCristian Nicolaescu
3 +1distributie pe arii extinse
Paula Dana Szabados


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
distributie pe arii extinse


Explanation:
Cred ca e vorba de utilizarea in totalitate a canalelor de distributie, ramificarea lor, patrunderea in teritoriu.

Paula Dana Szabados
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcella Magda
22 mins
  -> multumesc

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distributie de masa


Explanation:
...distributie rapida si de masa

un alt sens posibil

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 48