KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

in its discretion deems advisable

Romanian translation: va considera potrivit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in its discretion deems advisable
Romanian translation:va considera potrivit
Entered by: Florin Hulubei

17:41 Sep 4, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / procura
English term or phrase: in its discretion deems advisable
My Agent agrees to accept this appointment subject to its terms, and agrees to act and perform in said fiduciary capacity consistent with my best interests, as my Agent in its discretion deems advisable.
Florin Hulubei
va considera potrivit
Explanation:
..., aşa cum Agentul meu va considera potrivit.”

”la discreţia sa” mi se pare că este implicită, dar dacă ţii neapărat: ..., aşa cum Agentul meu, la discreţia sa, va considera potrivit.”

5. La fiecare întrunire a sa anuală, Comitetul Consultativ va desemna o persoană sau un organism calificat drept verificator al conturilor ICOM, care va fi retribuit de către Comitet, ***aşa cum acesta va considera potrivit.***
http://www.cimec.ro/Muzee/icom/statut.htm

Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4va considera potrivit
Lucica Abil
4considera adecvat la discretia sa
Laura Genescu (Briciu)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
considera adecvat la discretia sa


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-09-04 17:50:27 GMT)
--------------------------------------------------

sau la latitudinea sa/acestuia

Laura Genescu (Briciu)
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
va considera potrivit


Explanation:
..., aşa cum Agentul meu va considera potrivit.”

”la discreţia sa” mi se pare că este implicită, dar dacă ţii neapărat: ..., aşa cum Agentul meu, la discreţia sa, va considera potrivit.”

5. La fiecare întrunire a sa anuală, Comitetul Consultativ va desemna o persoană sau un organism calificat drept verificator al conturilor ICOM, care va fi retribuit de către Comitet, ***aşa cum acesta va considera potrivit.***
http://www.cimec.ro/Muzee/icom/statut.htm



Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 416
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Lederman
36 mins
  -> Mulţumesc, Simona!

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Mulţumesc, Bogdan!

agree  Mihaela Pirvulet
6 hrs
  -> Mulţumesc, Mihaela!

agree  Cristina Butas
13 hrs
  -> Mulţumesc, Cristina!