KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

beneficial owner

Romanian translation: proprietar beneficiar


07:54 Sep 5, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: beneficial owner
Merci
siminagheorghe
Romanian translation:proprietar beneficiar
Explanation:
[DOC] Directivei 90/435/CEE privind regimul fiscal comun care se aplica ...Tip de fişier: Microsoft Word - Versiunea HTML
O companie a unui Stat Membru va fi tratata ca proprietar beneficiar al dobanzii si redeventelor doar daca primeste acele plati pentru beneficiul sau ...
www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2006/pl580_tabel_de_concordan... - Pagini similare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2uzufructuarxxxMihai Badea
5titularul real (al unui drept)
Lucica Abil
4 +1proprietar beneficiar
Andrei Albu
5titular beneficiar
Marinela Sandoval
4 -1proprietar uzufructuar/proprietar real al unui titlu de valoare
Emina Popovici


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
proprietar beneficiar


Explanation:
[DOC] Directivei 90/435/CEE privind regimul fiscal comun care se aplica ...Tip de fişier: Microsoft Word - Versiunea HTML
O companie a unui Stat Membru va fi tratata ca proprietar beneficiar al dobanzii si redeventelor doar daca primeste acele plati pentru beneficiul sau ...
www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2006/pl580_tabel_de_concordan... - Pagini similare


Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  andreea: sau deţinător/titular (dacă se referă la instrumente financiare)
10 mins
  -> Mulţumesc

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
uzufructuar


Explanation:
Conform Dicţionarului juridic de la Ed. All Beck.
La fel spune şi Dicţionarul ec. de la Ed. Economică.


xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 186
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anca mesco
6 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Chaplin
10 hrs
  -> Mulţumesc!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
proprietar uzufructuar/proprietar real al unui titlu de valoare


Explanation:
Un pic de context n-ar strica, totusi...

Emina Popovici
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  wallachusd: mai degraba "(beneficiar) uzufructuar" sau "beneficiar de uzufruct".
2906 days

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
titularul real (al unui drept)


Explanation:
Titlurile de valoare (acţiuni, obligaţiuni etc.), dar şi alte drepturi, pot fi înregistrate în numele ”titularului real” (beneficial owner) sau în numele unui custode (nominee).

beneficial owner

Definition

The individual who enjoys the benefits of owning a security or property, regardless of whose name the title is in.

nominee

Definition

The person, bank or brokerage in whose name securities are transferred.


--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2006-09-05 08:49:46 GMT)
--------------------------------------------------

Potrivit CNVM: ”deţinător real” vs. ”deţinător nominal” (în cazul valorilor mobiliare)

c) cumularea şi prelucrarea informaţiei prezentate de către deţinătorii nominali (datele despredeţinătorii reali ai valorilor mobiliare, reprezentanţii lor legali);

http://66.102.9.104/search?q=cache:sIxklQK703kJ:www.cnvm.md/...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 416
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
titular beneficiar


Explanation:
owner=proprietar, patron, titular

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian