KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

written submission

Romanian translation: memoriu/note scrise/observaţii scrise


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:written submission
Romanian translation:memoriu/note scrise/observaţii scrise
Entered by: Lucica Abil

19:48 Oct 29, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Acts
English term or phrase: written submission
make written submissions to the Commission.
andreea irimia
memorii
Explanation:
În lipsă de mai mult context, aş spune ”a prezenta/depune memorii la Comisie

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-10-29 20:00:22 GMT)
--------------------------------------------------

Conform EDA:

Subject Law - Legislation - Jurisprudence (JU)

EN - written submission
FR - mémoire
http://ec.europa.eu/eurodicautom/Controller


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2006-10-29 20:03:42 GMT)
--------------------------------------------------

Sau ”a face/depune cereri în scris”, depinde de context.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-29 20:54:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ar fi trebuit să ştim măcar despre ce Comisie este vorba. Eu mă gândisem la Comisia Europeană. Dar poate fi o altă Comisie. Dacă este vorba despre ceva asemănător cu acest document http://www.lawlink.nsw.gov.au/lawlink/lrc/ll_lrc.nsf/pages/L... echivalentul cel mai potrivit este cel sugerat de Mihai, şi anume ”observaţii scrise”, sau ”observaţii în scris”.

Altfel, oricare dintre sugestiile făcute aici poate fi un echivalent bun.

Dar, mă întreb şi vă întreb (retoric): de ce trebuie mereu să ghicim?
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9memorii
Lucica Abil
4inaintare (scrisa)siminagheorghe
4raport
Andreea Bostan


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
memorii


Explanation:
În lipsă de mai mult context, aş spune ”a prezenta/depune memorii la Comisie

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-10-29 20:00:22 GMT)
--------------------------------------------------

Conform EDA:

Subject Law - Legislation - Jurisprudence (JU)

EN - written submission
FR - mémoire
http://ec.europa.eu/eurodicautom/Controller


--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2006-10-29 20:03:42 GMT)
--------------------------------------------------

Sau ”a face/depune cereri în scris”, depinde de context.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-29 20:54:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ar fi trebuit să ştim măcar despre ce Comisie este vorba. Eu mă gândisem la Comisia Europeană. Dar poate fi o altă Comisie. Dacă este vorba despre ceva asemănător cu acest document http://www.lawlink.nsw.gov.au/lawlink/lrc/ll_lrc.nsf/pages/L... echivalentul cel mai potrivit este cel sugerat de Mihai, şi anume ”observaţii scrise”, sau ”observaţii în scris”.

Altfel, oricare dintre sugestiile făcute aici poate fi un echivalent bun.

Dar, mă întreb şi vă întreb (retoric): de ce trebuie mereu să ghicim?

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 416
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: O altă posibilitate ar fi "a depune/prezenta observaţii scrise".
7 mins
  -> Mulţumesc, Mihai! Poate fi orice de la cereri, memorii, observaţii la concluzii, depinde de context. Totuşi, sensul general cred că este cel de cerere, memoriu, de vreme ce ”supun” Comisiei.

agree  Elena Iercoşan
21 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea: eu merg pe varianta "note/concluzii scrise"
48 mins
  -> Mulţumesc! De acord, poate fi şi aşa.

agree  Maria Diaconu: Era să zic "ce memorii?", dar mi-am dat seama repede ce "memorii" - sunt uşor năucă de somn :) Ba mai rău, îaninte de predare!
1 hr
  -> Mulţumesc! Să înţeleg că eşti după o predare? :)

agree  Ioana Costache
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Lolitta Ivonne Grigore Rück
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Camelia Frunză
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
12 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 day11 hrs
  -> Mulţumesc!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
raport


Explanation:
Ma gandesc ca daca este trimis unei comisii trebuie sa fie ceva detaliat...

Andreea Bostan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inaintare (scrisa)


Explanation:
Sau asa ...

siminagheorghe
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian