KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

Skeleton Argument

Romanian translation: prezentarea (pe scurt a) motivelor/temeiurilor legale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Skeleton Argument
Romanian translation:prezentarea (pe scurt a) motivelor/temeiurilor legale
Entered by: Cristina Chaplin

11:21 Feb 13, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / legal
English term or phrase: Skeleton Argument
any ideas?
Cristina Chaplin
United Kingdom
prezentarea (pe scurt a) motivelor/temeiurilor legale
Explanation:
De fapt, o traducere completă, dar foarte lungă, ar fi "expunerea motivelor de fapt şi de drept pe care se întemeiază cererea".

În cazul acesta înţeleg că este vorba de un rezumat sau de o expunere sumară a acestora. Binenţeles, depinde şi de contextul în care îl ai de tradus.

În franceză l-am găsit tradus prin "résumé des moyens"

Succes !
Selected response from:

silvia karen
France
Grading comment
se potriveste contextului meu. Multumesc.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4schita argumentarii
Raluca Mot
3prezentarea (pe scurt a) motivelor/temeiurilor legale
silvia karen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
skeleton argument
schita argumentarii


Explanation:
schita/structura/ciorna...


Raluca Mot
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Marandis
6 mins

agree  lucca
26 mins

agree  Adriana Sandru
2 hrs

agree  OanaRO
419 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skeleton argument
prezentarea (pe scurt a) motivelor/temeiurilor legale


Explanation:
De fapt, o traducere completă, dar foarte lungă, ar fi "expunerea motivelor de fapt şi de drept pe care se întemeiază cererea".

În cazul acesta înţeleg că este vorba de un rezumat sau de o expunere sumară a acestora. Binenţeles, depinde şi de contextul în care îl ai de tradus.

În franceză l-am găsit tradus prin "résumé des moyens"

Succes !

silvia karen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30
Grading comment
se potriveste contextului meu. Multumesc.