KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

branch of family

Romanian translation: Ramura ( a ) familiei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:branch of family
Romanian translation:Ramura ( a ) familiei
Entered by: dorinam

17:44 Mar 4, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: branch of family
Context:

"Specifically, in order to proceed we require the following documents from your branch of the family"[...]
dorinam
Ramura ( a ) familiei
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2007-03-04 18:27:44 GMT)
--------------------------------------------------

se foloseste

http://www.ziua.ro/display.php?id=199681&data=2006-05-17
http://www.informatia-zilei.ro/duminica/erdos.htm
http://www.monitorulsv.ro/showstire.php?spre=local&id=19044
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
:) Multumesc, Anca!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Ramura ( a ) familieiAnca Nitu
5descendenţi
silvia karen


Discussion entries: 4





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Ramura ( a ) familiei


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2007-03-04 18:27:44 GMT)
--------------------------------------------------

se foloseste

http://www.ziua.ro/display.php?id=199681&data=2006-05-17
http://www.informatia-zilei.ro/duminica/erdos.htm
http://www.monitorulsv.ro/showstire.php?spre=local&id=19044

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247
Grading comment
:) Multumesc, Anca!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
13 mins
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
14 mins
  -> m

agree  Antonia Toth: Ramură: Fig. Ramificaţie a unei familii, a unui popor. (DexOnline)
32 mins
  -> multumesc

agree  Elena Iercoşan
1 hr

agree  Bogdan Burghelea
1 hr

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
descendenţi


Explanation:
DESCENDÉN//T2 ~tă (~ţi, ~te) m. şi f. Persoană care descinde (dintr-un anumit neam sau dintr-o anumită familie); rudă în linie directă; coborâtor; urmaş. /<fr. descendant, lat. descendens, ~ntis
http://dexonline.ro/search.php?cuv=descendent

Prin descendenti trebuie sa intelegem copiii defunctului si urmasii lor in linie dreapta la infinit, indiferent daca sunt din aceeasi casatorie sau din casatorii diferite.
http://www.jurnalul.ro/articol_23884/drepturile_si_categorii...


--------------------------------------------------
Note added at 51 minute (2007-03-04 18:36:55 GMT)
--------------------------------------------------

O traducere mai precisă ar fi descendenţii familiei*.





silvia karen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: Aici nu e vorba de descendenti ci de ascendenti
14 mins