KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

clerk's cooperative authority

Romanian translation: Autoritatea Cooperativă a Funcţionarilor Curţii Supreme a Statului Georgia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clerk's cooperative authority
Romanian translation:Autoritatea Cooperativă a Funcţionarilor Curţii Supreme a Statului Georgia

11:17 Mar 12, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: clerk's cooperative authority
in the state of Georgia
ana daniela neagu
Autoritatea Cooperativă a Funcţionarilor Curţii Supreme a Statului Georgia
Explanation:
Cred ca asta cauti...

A se vedea sectiunea "AUTORITĂŢILE COMPETENTE SĂ APLICE “APOSTILA” - nota la subsectiunea Alte Subdiviziuni" din link
http://www.uniuneanotarilor.ro/?p=4.7.1&lang=ro
Selected response from:

Raluca Mot
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3asociaţia profesională a grefierilor
Bogdan Burghelea
5Autoritatea Cooperativă a Funcţionarilor Curţii Supreme a Statului Georgia
Raluca Mot


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
asociaţia profesională a grefierilor


Explanation:
Aş spune eu, ca o traducere cu sens mai general.

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 132
Notes to answerer
Asker: multumesc frumos. Suna mult mai bine, intra-adevar!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  silvia karen
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu
1 day9 hrs
  -> Mulţumesc!

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Autoritatea Cooperativă a Funcţionarilor Curţii Supreme a Statului Georgia


Explanation:
Cred ca asta cauti...

A se vedea sectiunea "AUTORITĂŢILE COMPETENTE SĂ APLICE “APOSTILA” - nota la subsectiunea Alte Subdiviziuni" din link
http://www.uniuneanotarilor.ro/?p=4.7.1&lang=ro


Raluca Mot
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Peter Shortall, Bogdan Burghelea, Lucica Abil