KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

framers

Romanian translation: iniţiator, fondator, părinte, autor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:framer
Romanian translation:iniţiator, fondator, părinte, autor
Entered by: Monika Silea

12:49 Mar 15, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: framers
Framers of USA constitution
Otilia Dragutanu
iniţiatori
Explanation:
fondatori, părinţi
Dl. Iorgovan e 'Părintele Contituţiei noastre, nu-i aşa?'

Selected response from:

Monika Silea
Romania
Grading comment
Varianta pe care o gasisem era parinti fondatori, insa mi se parea ca sunt doua cuvinte care spun acelasi lucru. Raspunsul Dvs. m-a determinat sa scriu fondatori. Mersi mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2iniţiatoriMonika Silea
5 +2(părinţi) fondatori
Raluca Mot
4creatori
silvia karen


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
iniţiatori


Explanation:
fondatori, părinţi
Dl. Iorgovan e 'Părintele Contituţiei noastre, nu-i aşa?'



Example sentence(s):
  • "The framers of the Constitution"

    Reference: http://encarta.msn.com/encnet/features/dictionary/Dictionary...
Monika Silea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Varianta pe care o gasisem era parinti fondatori, insa mi se parea ca sunt doua cuvinte care spun acelasi lucru. Raspunsul Dvs. m-a determinat sa scriu fondatori. Mersi mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Stanescu
22 mins
  -> Multumesc

agree  Ana Mihaela Cocoşilă
3 hrs
  -> Multumesc

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(părinţi) fondatori


Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Fondatorii_Statelor_Unite_ale_A...

Raluca Mot
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
20 mins

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
creatori


Explanation:
creatorii sau autorii constituţiei americane

silvia karen
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30