KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

hereof fail not

Romanian translation: a se executa/îndeplini întocmai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hereof fail not
Romanian translation:a se executa/îndeplini întocmai
Entered by: Lucica Abil

09:43 Jul 2, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: hereof fail not
Expresie care apare in sentinta
simion cristina
a se executa/îndeplini întocmai
Explanation:
Sau (aici): executaţi/îndepliniţi întocmai.

Vezi şi http://www.proz.com/kudoz/1054144 (hereof fail not = n'y manquer pas)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-07-02 16:51:30 GMT)
--------------------------------------------------

În practică, am întâlnit: „Spre executare”. Ar merge şi: „Spre executare/îndeplinire întocmai”.
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Multumesc.
As spune "cu titlu executoriu"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4a se executa/îndeplini întocmai
Lucica Abil
3 +1nerespectarea acestui lucru
Mihaela Marandis


Discussion entries: 2





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nerespectarea acestui lucru


Explanation:
nerespectarea acestui lucru duce la...... - se leagă de fraza de dinainte

Mihaela Marandis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena-Simona Craciun: sau chiar "in caz de nerespectare.."
46 mins
  -> Mulţumesc, Elena!
The asker has declined this answer

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
a se executa/îndeplini întocmai


Explanation:
Sau (aici): executaţi/îndepliniţi întocmai.

Vezi şi http://www.proz.com/kudoz/1054144 (hereof fail not = n'y manquer pas)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-07-02 16:51:30 GMT)
--------------------------------------------------

În practică, am întâlnit: „Spre executare”. Ar merge şi: „Spre executare/îndeplinire întocmai”.

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 416
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc.
As spune "cu titlu executoriu"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea
59 mins
  -> Mulţumesc, Mihai!

agree  silvia karen
14 hrs
  -> Mulţumesc, Silvia!

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
2 days1 hr
The asker has declined this answer
Comment: Multumesc.
As spune "cu titlu executoriu"