KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

guidance document

Romanian translation: document de orientare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:guidance document
Romanian translation:document de orientare
Entered by: Cristina Moldovan do Amaral

15:57 Sep 23, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: guidance document
The development of an investigational medicine is carefully regulated by laws, guidance documents, and ethical principles.
Cristina Moldovan do Amaral
United States
document de orientare
Explanation:
Începând cu acel moment, o serie de alte ***documente de orientare*** au fost publicate privind principiile evaluării siguranţei aditivilor alimentari, inclusiv Comitetul mixt de experţi în domeniul aditivilor alimentari al FAO/OMS CMEAA)16, iar la ora actuală există un consens considerabil la nivel internaţional privind aceste principii generale.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
asta era! mulţam fain!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6document de orientarexxxMihai Badea
3ghidtalida


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
document de orientare


Explanation:
Începând cu acel moment, o serie de alte ***documente de orientare*** au fost publicate privind principiile evaluării siguranţei aditivilor alimentari, inclusiv Comitetul mixt de experţi în domeniul aditivilor alimentari al FAO/OMS CMEAA)16, iar la ora actuală există un consens considerabil la nivel internaţional privind aceste principii generale.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:20...

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 186
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
asta era! mulţam fain!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: Termen consacrat. http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...
5 mins

agree  MMFORREST
30 mins

agree  Ioana Bostan
1 hr

agree  dragostea
2 hrs

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Renata Rusu
12 hrs

49 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ghid


Explanation:
It depends on the context.

talida
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian