KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

pitfall

Romanian translation: capcană


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pitfall
Romanian translation:capcană
Entered by: Diana Loznean

10:27 Nov 5, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / court trial
English term or phrase: pitfall
some pitfalls to avoid so as to maintain impartiality
Diana Loznean
capcană
Explanation:
Nu cred că aici ar are alt sens decât cel obişnuit.
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Merci, credeam ca poate in domeniul juridic ar fi si un alt termen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +12capcanăxxxMihai Badea
3situatie neplacuta
Gabitza


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +12
capcană


Explanation:
Nu cred că aici ar are alt sens decât cel obişnuit.

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 186
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Merci, credeam ca poate in domeniul juridic ar fi si un alt termen

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
11 mins

agree  dragostea: Capcană, pericol ascuns (Websters Reff.Libr., Geddes&Grosset,2003), dar este acelaşi lucru..
13 mins

agree  Elvira Tatucu
24 mins

agree  Renata Rusu
32 mins

agree  Cristian Brinza
35 mins

agree  Andrei Albu
49 mins

agree  Saturniana
1 hr

agree  Nina Iordache: Da, de acord cu Augustin!
2 hrs

agree  Cristiana Coblis
2 hrs

agree  Iosif JUHASZ
9 hrs

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 days1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
situatie neplacuta


Explanation:
capcana suna foarte amenintator

Gabitza
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian