KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

closed off

Romanian translation: inchis la minte/inchis in tine (prima mai cu siguranta)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:closed off
Romanian translation:inchis la minte/inchis in tine (prima mai cu siguranta)

16:21 Nov 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Mediation process
English term or phrase: closed off
I am wondering here, am I crazy or am I feeling you are so closed off?
Diana Loznean
inchis la minte/inchis in tine (prima mai cu siguranta)
Explanation:
e inchis la minte daca e vorba ca nu se poate discuta cu aceasta persoana

e inchis in sine daca nu isi spune ce are pe suflet
Selected response from:

Irina Adams
United States
Grading comment
Merci mult pentru ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2inchis la minte/inchis in tine (prima mai cu siguranta)
Irina Adams
4 +1a fi inaccesibil/ a tine pe cineva la distanta / a se izolaAnca Nitu
4 +1interiorizat/ă sau introvertit/ăAnca Buzatu
4 +1introvertit
Rose Marie Matei


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
inchis la minte/inchis in tine (prima mai cu siguranta)


Explanation:
e inchis la minte daca e vorba ca nu se poate discuta cu aceasta persoana

e inchis in sine daca nu isi spune ce are pe suflet

Irina Adams
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Merci mult pentru ajutor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST: inchis in tine, da.
1 hr
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU: pozitiv, de acord cu Elvira
21 hrs
  -> multumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
interiorizat/ă sau introvertit/ă


Explanation:
O altă variantă....sau eşti o personă interiorizată..un tip interiorizat sau o tipă interiorizată(în funcţie de context).

Anca Buzatu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: introvertit cred că e potrivit
5 hrs
  -> Mulţumesc.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
introvertit


Explanation:
persoana inchisa in sine, opusul unui extravertit

Rose Marie Matei
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
5 hrs
  -> multumesc !

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a fi inaccesibil/ a tine pe cineva la distanta / a se izola


Explanation:
close off - isolate or separate; "She was shut off from the friends"
shut off
divide, separate - make a division or separation
curtain off - separate by means of a curtain
http://www.thefreedictionary.com/close off

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis: inaccesibil cred că e, de asemenea, potrivit
3 hrs