KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

as far as I can throw you

Romanian translation: nu dau doi bani pe tine


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:as far as I can throw you
Romanian translation:nu dau doi bani pe tine
Entered by: Diana Loznean

16:23 Nov 9, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Mediation process
English term or phrase: as far as I can throw you
Lonnie: We don’t trust each other –
Ruth: Exactly – I don’t trust you as far as I can throw you.
Diana Loznean
nu dau doi bani pe tine
Explanation:
I do not trust you at all

Cf. http://idioms.thefreedictionary.com/I wouldn't+trust+as+far+as+I+could+throw

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-11-09 16:38:02 GMT)
--------------------------------------------------

Trebuie cautat in dictionarul analogic, mai sunt si alte expresii sinonime ... nu am folosit altele mai specifice, deoarece aveau o tenta prea populara sau invechita care nu mai mergea cu limbajul modern, curent.
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Multumesc mult, se potriveste de minune
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4nu te cred nici cât "negru sub unghie"/nu am pic de incredere in tineAnca Buzatu
4 +2delocAnca Nitu
4 +2nu am incredere in tine sub nici o formaVeronica Manole
5 +1nu dau doi bani pe tine
Nina Iordache


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
as far as i can throw you
nu dau doi bani pe tine


Explanation:
I do not trust you at all

Cf. http://idioms.thefreedictionary.com/I wouldn't+trust+as+far+as+I+could+throw

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-11-09 16:38:02 GMT)
--------------------------------------------------

Trebuie cautat in dictionarul analogic, mai sunt si alte expresii sinonime ... nu am folosit altele mai specifice, deoarece aveau o tenta prea populara sau invechita care nu mai mergea cu limbajul modern, curent.

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 116
Grading comment
Multumesc mult, se potriveste de minune

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Florin Ular: nu dau doi bani înseamnă te dispreţuiesc, nu denotă neapărat lipsa de încredere, mai degrabă de respect.
17 hrs
  -> e posibil, sigur, am zis ca mai trebuie cautat, dar si negru sub unghie , nu stiu, nu-mi suna bine

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Multumesc frumos!

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
as far as i can throw you
nu am incredere in tine sub nici o forma


Explanation:
poate fi o varianta

Veronica Manole
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
1 min

agree  Maria Diaconu
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deloc


Explanation:
nu am deloc incredere in tine

I wouldn't trust someone as far as I could throw them. (informal)

something that you say which means that you do not trust someone at all. I'll admit John is very charming, but I wouldn't trust him as far as I could throw him.
http://idioms.thefreedictionary.com/didn't+trust+as+far+as+can+throw

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
9 mins
  -> multumesc

agree  MMFORREST
37 mins
  -> multumesc

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
as far as i can throw you
nu te cred nici cât "negru sub unghie"/nu am pic de incredere in tine


Explanation:
Cred ca asta este sensul...

I wouldn't trust someone as far as I could throw them. (informal)
something that you say which means that you do not trust someone at all. I'll admit John is very charming, but I wouldn't trust him as far as I could throw him.

--------------------------------------------------
Note added at 48 minute (2007-11-09 17:12:19 GMT)
--------------------------------------------------

Sau..***nu am nici cea mai mică încredere în tine***

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2007-11-09 20:10:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nici o problema Diana, dar modifica atunci te rog traducerea din glosar, asta nu am cum sa o fac eu:).

Anca Buzatu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Din gresala am notat un alt raspuns ca fiind cel mai bun, sorry daca punctajul na va veni in afresa ta Amca, dar iti multumesc mult pentru ajutor


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Manole: mi se pare cel mai potrivit
12 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Antonia Toth
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Rose Marie Matei: mai ales cea de a doua varianta cred ca se potriveste excelent contextului
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Elena Matei
1 hr
  -> Mulţumesc.