KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

the Estimate for Construction works

Romanian translation: deviz pentru lucrările de construcţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Estimate for Construction works
Romanian translation:deviz pentru lucrările de construcţie
Entered by: Cristina Butas

16:46 Jan 19, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: the Estimate for Construction works
After premises identification, the Terms of Reference and the Estimate for Construction works will be elaborated in order to organize the Tender procedure.
cristinarai
Moldova
deviz pentru lucrările de construcţie
Explanation:
"Art. 1. - Devizul general este documentaţia economică prin care se stabileşte valoarea totală estimativă a cheltuielilor necesare realizării obiectivelor de investiţii sau a cheltuielilor asimilate investiţiilor, necesare realizării lucrărilor de intervenţie la construcţii şi instalaţii, în fazele de proiectare, studiu de fezabilitate şi proiect tehnic. "

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=3854...
Selected response from:

Cristina Butas
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10deviz pentru lucrările de construcţie
Cristina Butas
4 +7Devizul pentru lucrările de construcţie
Florin Ular
3Valoarea Estimata pentru serviciile de constructii
Irina Adams


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
the estimate for construction works
deviz pentru lucrările de construcţie


Explanation:
"Art. 1. - Devizul general este documentaţia economică prin care se stabileşte valoarea totală estimativă a cheltuielilor necesare realizării obiectivelor de investiţii sau a cheltuielilor asimilate investiţiilor, necesare realizării lucrărilor de intervenţie la construcţii şi instalaţii, în fazele de proiectare, studiu de fezabilitate şi proiect tehnic. "

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=3854...


    Reference: http://dexonline.ro/search.php?cuv=deviz
Cristina Butas
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Excelentă referinţa.
5 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Ecaterina Rusnac
7 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Veronica Manole
21 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Elvira Daraban
28 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Dasa Suciu
54 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Cristian Brinza: yep, yep!
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
15 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  xxxmistahara
18 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Laura Genescu (Briciu)
1 day3 hrs
  -> Mulţumesc.

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
the estimate for construction works
Devizul pentru lucrările de construcţie


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-01-19 16:52:15 GMT)
--------------------------------------------------

Estimate = deviz (în acest context).

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
28 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Cristian Brinza: aferim!
1 hr
  -> Mulţumesc! :)

agree  nelly matthews
7 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  MMFORREST
15 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  xxxmistahara
18 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Desco
1 day9 hrs
  -> Mulţumesc!

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the estimate for construction works
Valoarea Estimata pentru serviciile de constructii


Explanation:
Obiectul Anuntului: CONTRACT DE PRESTARE SERVICII DE
O sugestie
EXPERTIZARE TEHNICA A CLADIRILOR
Valoarea estimata fara TVA: intre 900,000 si 960,000 RON
Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale




    Reference: http://licitatii.blogspot.com/2008/01/licitatii-anunturi-noi...
Irina Adams
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12