KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

Canada Evidence Act

Romanian translation: Legea Canadei privind probatoriul


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Canada Evidence Act
Romanian translation:Legea Canadei privind probatoriul
Entered by: Bogdan Burghelea

10:39 Mar 31, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Canada Evidence Act
Apare la inceputul unei declaratii sub juramant (affidavit)
"IN THE MATTER OF S.30 OF THE CANADA EVIDENCE ACT AND IN THE MATTER OF AN INVESTIGATION OF THE ROYAL CANADIAN MOUNTED POLICE IN ASSISTANCE TO THE ROMANIAN MINISTRY OF JUSTICE"
Dana_C
Romania
Legea Canadei privind probatoriul
Explanation:
Sau "Legea canadianã a probatoriului/privind probele judiciare".
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Legea Canadei privind probatoriul
Bogdan Burghelea
5legea canadiana privind problemele si mijloacele de proba
Mihaela Brooks
3Legea statului canadian cu privire la prezentarea probelor/probelor juridice
Lina Samoila


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
canada evidence act
Legea statului canadian cu privire la prezentarea probelor/probelor juridice


Explanation:
cred ca e vorba de prezentarea materialului de urmarire penală în cadrul unei anchete internaționale

Lina Samoila
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
canada evidence act
Legea Canadei privind probatoriul


Explanation:
Sau "Legea canadianã a probatoriului/privind probele judiciare".

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 132
Grading comment
Multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
4 mins
  -> A sheynem dank!

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Köszönöm szépen

agree  Georgiana Vasilescu
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Veronica Manole
7 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu: http://laws.justice.gc.ca/fr/showtdm/cs/C-5 si http://laws.justice.gc.ca/en/showtdm/cs/C-5
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tradeuro Language Services
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Corina Dinu
21 hrs
  -> Mulţumesc!

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
canada evidence act
legea canadiana privind problemele si mijloacele de proba


Explanation:
Va prezentam in continuare prima parte a Titlului IV din proiectul noului Codul de Procedura penala.


TITLUL IV
****PROBELE SI MIJLOACELE DE PROBA ***
CAPITOLUL I
Reguli generale
http://www.avocatnet.ro/content/articles?id=10699

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-03-31 11:15:50 GMT)
--------------------------------------------------

SCUZE....LEGEA PRIVIND PROBELE SI......
putin obosita ...

Mihaela Brooks
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20