KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

Offence: Death By Dangerous Driving

Romanian translation: infractiune: ucidere din culpa prin conducere periculoasa


18:32 Feb 3, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Offence: Death By Dangerous Driving
Mulţumesc pentru sugestii.
Ivona Tillett
United Kingdom
Romanian translation:infractiune: ucidere din culpa prin conducere periculoasa
Explanation:
http://www.euroavocatura.ro/jurisprudenta/123/Art__178_Cod_p...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-03 19:38:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.citynews.ro/cluj/stiri/din-oras 10/permis-anulat-...
Selected response from:

Rose Marie Matei
Grading comment
Cu mulţumiri.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8delict: omor prin conducere periculoasa
sanda_vladescu
4 +5infractiune: ucidere din culpa prin conducere periculoasa
Rose Marie Matei
4infractiune: omor prin imprudenta la volan
Maria-Letitia Chiculita
4omor prin imprudenţă
Mihaela BUFNILA


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
offence: death by dangerous driving
delict: omor prin conducere periculoasa


Explanation:
cam asa ceva

sanda_vladescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian - Vasile Popescu
3 mins

agree  Cristina Manoli
18 mins

agree  Sigina : infracţiune
20 mins

agree  MMFORREST
41 mins

agree  Rózsa Parajdi
1 hr

agree  translator2012
2 hrs

neutral  Anca Nitu: infractiune = offense ( cf cu dictionarul)
6 hrs

neutral  liviu roth: infractiune, nu delict
10 hrs

agree  RODICA CIOBANU: infractiune
14 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
offence: death by dangerous driving
omor prin imprudenţă


Explanation:
Cred că asta e denumirea categoriei.

Example sentence(s):
  • Un judecator belgian din Louvain a emis mandat de arestare pentru doi romani care aflati sub influenta drogurilor au provocat sambata un accident rutier in Heverlee, in urma caruia au murit patru persoane.
  • Printre acuzatiile formulate de Corpul de Infanterie Marina a SUA, ""cea mai grava este cea de omor prin imprudenta"", se mai arata in comunicat. Marti, insarcinatul cu afaceri al Ambasadei SUA, Thomas Delare, a informat autoritatile romane despre aceste

    Reference: http://www.ziare.com/Belgia__doi_romani_arestati_pentru_omor...
    Reference: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2005-04-20/cazul-teo-...
Mihaela BUFNILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
offence: death by dangerous driving
infractiune: ucidere din culpa prin conducere periculoasa


Explanation:
http://www.euroavocatura.ro/jurisprudenta/123/Art__178_Cod_p...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-03 19:38:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.citynews.ro/cluj/stiri/din-oras 10/permis-anulat-...

Rose Marie Matei
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31
Grading comment
Cu mulţumiri.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
1 hr
  -> multumesc

agree  Anca Nitu: infractiune : conducere periculoasa cauzatoare de deces - conform MAE http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=29907
5 hrs
  -> multumesc

agree  liviu roth: art.178 Cod Penal alin.3 o numeste "ucidere din culpa...
9 hrs
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU: de acord cu Anca
13 hrs
  -> multumesc

agree  Ovidiu Martin Jurj
14 hrs
  -> multumesc

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
offence: death by dangerous driving
infractiune: omor prin imprudenta la volan


Explanation:
Sugestia mea.

Maria-Letitia Chiculita
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in MoldavianMoldavian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8