KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

additional directors

Romanian translation: numirea unor noi directori


13:49 Feb 11, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: additional directors
in the context: "appointment of additional directors"
eneralu
Romania
Romanian translation:numirea unor noi directori
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2009-02-11 14:20:14 GMT)
--------------------------------------------------

“RESOLVED THAT Mr. Shanker Trivedi, who was appointed by the Board of Directors as Additional
Director with effective from 30th day of September 2005 and who holds office up to the date of the
Annual General Meeting and in respect of whom the Company has received a notice in writing proposing
his candidature for the office of Director, be and is hereby appointed as Director of the Company.” http://www.softsolindia.com/downloads/2005-2006/notice.pdf
Additional directors
The Board of directors may appoint additional directors if such power is conferred on it by the articles of the company. Such additional directors shall hold office only up to the date of the next annual general meeting of the company. http://www.legalserviceindia.com/company law/com_6.htm

sau, e posibil să fie vorba de directori provizorii...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2009-02-11 14:21:35 GMT)
--------------------------------------------------

Chiar si titularizarea pe functia de director a fost scandaloasa. La concurs a participat ca unic candidat din pozitia de director provizoriu, iar in comisie facea parte alaturi de cativa subordonati, si Butnaru Iulian, care la randul sau, urma sa sustina concurs in aceeasi zi pentru titularizarea in alta functie de director pe care o detinea. De remarcat faptul ca in comisia de concurs a lui Butnaru facea parte tocmai excandidatul Stambelu Gheorghe. Practic au facut rocada, eu iti corectez tie lucrarea si tu mie, singuri candidati, amandoi directori provizorii. http://www.prolex.ro/?cat=23
Selected response from:

Sasori
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5numirea unor noi directoriSasori
3 +1vezi
Ada Jones


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vezi


Explanation:
sau efectiv suplimentar de directori

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2009-02-11 14:19:03 GMT)
--------------------------------------------------

sau sa suplimeteze numărul de directori

Example sentence(s):
  • http://74.125.77.132/search?q=cache:cK7XFwvlm_EJ:www.pentalog.md/comunicate/comunicat_chisinau.htm+efectiv+suplimentar&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro&lr=lang_ro
Ada Jones
Switzerland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adde
20 mins
  -> mulţumesc frumos!

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
numirea unor noi directori


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2009-02-11 14:20:14 GMT)
--------------------------------------------------

“RESOLVED THAT Mr. Shanker Trivedi, who was appointed by the Board of Directors as Additional
Director with effective from 30th day of September 2005 and who holds office up to the date of the
Annual General Meeting and in respect of whom the Company has received a notice in writing proposing
his candidature for the office of Director, be and is hereby appointed as Director of the Company.” http://www.softsolindia.com/downloads/2005-2006/notice.pdf
Additional directors
The Board of directors may appoint additional directors if such power is conferred on it by the articles of the company. Such additional directors shall hold office only up to the date of the next annual general meeting of the company. http://www.legalserviceindia.com/company law/com_6.htm

sau, e posibil să fie vorba de directori provizorii...

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2009-02-11 14:21:35 GMT)
--------------------------------------------------

Chiar si titularizarea pe functia de director a fost scandaloasa. La concurs a participat ca unic candidat din pozitia de director provizoriu, iar in comisie facea parte alaturi de cativa subordonati, si Butnaru Iulian, care la randul sau, urma sa sustina concurs in aceeasi zi pentru titularizarea in alta functie de director pe care o detinea. De remarcat faptul ca in comisia de concurs a lui Butnaru facea parte tocmai excandidatul Stambelu Gheorghe. Practic au facut rocada, eu iti corectez tie lucrarea si tu mie, singuri candidati, amandoi directori provizorii. http://www.prolex.ro/?cat=23

Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli
2 mins

agree  Sigina : cam ambiguu dar...fără mai mult context..ok...
9 mins

agree  Ciprian - Vasile Popescu
22 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

agree  lucca: Nici nu vreau să mă gândesc ce rost ar fi putut să aibă acest lucru... Trăim în România! (cei care postăm din România).
1 hr