KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

body

Romanian translation: consiliu de administratie


09:04 Feb 12, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: body
in the context: "The Directors may from time to time appoint one or more of their body to the office of Managing "
eneralu
Romania
Romanian translation:consiliu de administratie
Explanation:
A board of directors is a body of appointed persons who jointly oversee the activities of a company or organization.
Selected response from:

Anca Bacria
Romania
Grading comment
it fits in my context
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4consiliu director
Sigina
5 +1organismAnca Nitu
4 +2(unul sau mai mulţi) dintre aceştia
Florin Ular
4 +1organizatie, asociatie, grupare. comunitate
Elena ILISOI
4consiliuDasa Suciu
4consiliu de administratie
Anca Bacria


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
organizatie, asociatie, grupare. comunitate


Explanation:
sper sa te ajute cumva...

Elena ILISOI
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxM&T
6 hrs
  -> Multumesc Mihaela !

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consiliu de administratie


Explanation:
A board of directors is a body of appointed persons who jointly oversee the activities of a company or organization.

Anca Bacria
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
it fits in my context

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
consiliu director


Explanation:
directorii de departamente sau ce or fi ei fac parte/formeaza dintr-un consiliu director, "board".

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
6 mins
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
45 mins
  -> mersi Iosif

agree  Alina Weidell
14 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
3 days8 hrs
  -> Mulţumesc

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(one or more of their) body
(unul sau mai mulţi) dintre aceştia


Explanation:
...adică unul sau mai mulţi dintre directori.

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  D nic
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  anamaria bulgariu
3 hrs
  -> Mulţumesc!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
organism


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - droit
droit administratif


anglais
français

agency
organisme n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
body
organism

din granddictionaire


directorii pot sa numeasca din timp in timp pe un membru al organismului de conducere din care fac parte in ..



intrucat textul nu precizeaza ce organism este ( consiliu director de administratie etc) nu vad de ce am inventa noi detalii care nu sunt :)



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
4 hrs

3 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consiliu


Explanation:
*Board of directors* se pare că are două traduceri diferite în funcţie de context. Iar acestea, consiliu de administraţie şi consiliu director, nu sunt sinonime în limba română. O societate, a se vedea referinţa (în stânga paginii), poate avea şi consiliu de administraţie şi consiliu director, dar cred că atribuţiile diferă.

Pentru consiliu de administraţie am găsit o definiţie, dar pentru consiliu director nu.

Cred că e suficient să se traducă prin consiliu.



    Reference: http://www.babylon.com/definition/consiliu_director/
    Reference: http://www.eafacere.ro/dictionar.asp?fid=1225
Dasa Suciu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12