KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

sole director

Romanian translation: administrator unic


09:23 Feb 12, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: sole director
In contextul: "No person shall be appointed or hold office as Secretary who is the sole director of a corporation which is the sole Director of the Company"- .... eu m-am gandit asa: director unic al corporatie al carei director este unic
eneralu
Romania
Romanian translation:administrator unic
Explanation:
A se vedea http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/law:_contracts...
Selected response from:

Anca Bacria
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5administrator unic
Anca Bacria
4 +1director unicAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
administrator unic


Explanation:
A se vedea http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/law:_contracts...

Anca Bacria
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
0 min

agree  Cristina Najam
4 mins

agree  Addriana
49 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

neutral  Norbert Andor: Ar trebui avut in vedere si faptul ca in unele documente, mai ales cele care emana din Cipru si Grecia, director este folosit pentru a desemna actionar. Eu as tinde spre varianta unic actionar, iar administrator este Secretary
2 hrs

agree  Ciprian - Vasile Popescu
4 hrs

neutral  Anca Nitu: si daca nu e o functie administrativa ci una executiva ?
8 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
director unic


Explanation:
depinde de context, administratorul poate fi director dar directorul nu e neaparat director administrativ poate fi director executiv ( mai ales daca e unic)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
4 hrs