KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

prepaid letter

Romanian translation: plic timbrat (autoadresat)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prepaid letter
Romanian translation:plic timbrat (autoadresat)
Entered by: Nina Iordache

09:29 Feb 13, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: prepaid letter
in the context:"....by sending it through the post in a prepaid letter addressed to them by name...."
Thank you
eneralu
Romania
plic timbrat (autoadresat)
Explanation:
din corespondenta publicitara

--------------------------------------------------
Note added at 1 day27 mins (2009-02-14 09:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

M-am gandit sa va ofer si un link:

http://www.anunturi-gratuite.ro/plic-timbrat-autoadresat--ca...

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2009-02-19 12:53:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, succes in continuare!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7plic antetimbratRODICA CIOBANU
5 +5plic timbrat (autoadresat)
Nina Iordache
3 +3scrisoare timbrată
Vera Costea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
scrisoare timbrată


Explanation:
Trimiterea unei scrisori prin poştă se plăteşte prin aplicarea timbrului, deci aşa o fi... Prin poştă oricum nu poţi să o trimiţi altfel decât prepaid. Poate o fi vorba şi de serviciile de curierat care acceptă şi plata la destinatar.
Bănuiesc că nu ar fi greşti nici "scrisoare preplătită", "scrisoare achitată în avans"...
Poate există un termen consacrat şi ni-l spune cineva :)

Vera Costea
Canada
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu: Sigur http://www.premiumtraining.ro/?p=50
15 mins
  -> Mulţumesc :)

agree  MMFORREST: Aşa aş fi zis şi eu.
44 mins
  -> Mulţumesc :)

agree  Ciprian - Vasile Popescu
3 hrs
  -> Mulţumesc :)

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
plic antetimbrat


Explanation:
este vorba despre acele scrisori, care treburie transmise cu un raspuns si pentru a facilita primirea raspunsului, firma interesata de raspuns preplateste timbrarea si oadata cu solicitare de raspuns, trimite si un plic pretimbrat spre a fi folosit pentru trimiterea raspunsului.

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
4 mins
  -> Multumesc, Anamaria

agree  Ada Jones
2 hrs
  -> Multumesc, Ada

agree  lucca
3 hrs
  -> Multumesc, Lucian

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> Multumesc Iosif

agree  Mihaela Ghiuzeli
4 hrs
  -> Multumesc, Mihaela si salutari

agree  Anca Nitu
9 hrs
  -> Multumesc, Anca

neutral  cezara lucas: da, insa in Ro ii spunem plic autoadresat, http://www.anunturi-gratuite.ro/plic-timbrat-autoadresat--ca...
22 hrs
  -> Multumesc Cezara pentru referinta

agree  Ana-Maria Badicioiu
1475 days

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
plic timbrat (autoadresat)


Explanation:
din corespondenta publicitara

--------------------------------------------------
Note added at 1 day27 mins (2009-02-14 09:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

M-am gandit sa va ofer si un link:

http://www.anunturi-gratuite.ro/plic-timbrat-autoadresat--ca...

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2009-02-19 12:53:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, succes in continuare!

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 116
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  k33pwalkin: exact.
39 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  D nic
45 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  Anca Nitu
9 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  cezara lucas
22 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Anamaria Sturz
2 days18 mins
  -> Multumesc frumos!