KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

called or payable

Romanian translation: pentru banii datorati sau buni de plata


14:43 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / law
English term or phrase: called or payable
in the context:"The Company will have a first lien on every share for al money called or payable at a fixed time..."
Thank you,
eneralu
Romania
Romanian translation:pentru banii datorati sau buni de plata
Explanation:
call - cerere; somatie de plata pentru banii datorati;
payable - platibil, bun de plata, datorat

Selected response from:

Word_Wise
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rambursate anticipat sau datorateAnca Nitu
4pentru banii datorati sau buni de plataWord_Wise


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pentru banii datorati sau buni de plata


Explanation:
call - cerere; somatie de plata pentru banii datorati;
payable - platibil, bun de plata, datorat



Word_Wise
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 52

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rambursate anticipat sau datorate


Explanation:
compania are dreptul sa retina in prima instanta sumele rambursate anticipat sau datorate (companiei cu pricina)
Domaine(s) : - droit


anglais
français

called
qualifié adj.



Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
qualified

1 / 1


Domaine(s) : - droit
droit commercial


anglais
français

called-up capital
capital souscrit n. m.
Domaine(s) : - finance
obligation


anglais
français

called bond
obligation remboursée par anticipation n. f.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
bond called
ai 3 posbilitati :
- care se inscriu intr-o anume categorie contabila
- subscrisi
- rambursat anticipat
aici este nr 3

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247