KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

audit trail

Romanian translation: circuitul sau pista de audit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:audit trail
Romanian translation:circuitul sau pista de audit
Entered by: Mihaela Sinca

07:56 Mar 27, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general)
English term or phrase: audit trail
este vorba despre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un raport de audit: there is documentary evidence in support of all conclusions and opinions and there is a clear audit trail for the audit steps, findings, conclusions and recommendations
Mihaela Roman
Romania
circuitul sau pista de audit
Explanation:
circuitul sau pista de audit

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-27 08:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.piatafinanciara.ro/conferences/conferinte/conferi...
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2circuitul sau pista de audit
Mihaela Sinca
5trasabilitatea auditului
Paula Dana Szabados
3audit de proba
Ioana Costache


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
circuitul sau pista de audit


Explanation:
circuitul sau pista de audit

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2004-03-27 08:14:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.piatafinanciara.ro/conferences/conferinte/conferi...

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 day50 mins

agree  elenus
1 day22 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
audit de proba


Explanation:
audit de proba (i) serie de modificari prin care se demonstreaza cum s-a ajuns la cifrele finale din raportul de auditare; (ii) verificarea unor tranzactii pe computer pentru a determina eventualele erori sau nereguli (una din modalitatile de a detecta fraudele de la Bursa)

Dictionar de contabilitate en-ro, Editura Universal Dalsi 2000 (tradus de Irina Nistor, originalul fiind un P.H. Collin). Sugestia mea este sa astepti neaparat comentarii din partea altor colegi, ca eu nu prea am incredere in dictionarele en-en traduse in romaneste...

Ioana Costache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
trasabilitatea auditului


Explanation:
Exista o trasabilitate clara a auditului pentru etapele auditului, constatari, concluzii si recomandari.

Paula Dana Szabados
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8