KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

...acknowledged to me that he executed the same in his authorized capacity

Romanian translation: ...mi-a cnfirmat ca a semnat acest document in calitate de reprezentant autorizat al [companiei]


17:24 Mar 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / power of attorney
English term or phrase: ...acknowledged to me that he executed the same in his authorized capacity
este vorba despre o procura
melatrad
Romanian translation:...mi-a cnfirmat ca a semnat acest document in calitate de reprezentant autorizat al [companiei]
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2004-03-29 18:57:08 GMT)
--------------------------------------------------

confirmat
Selected response from:

Oana Dorobantu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5...mi-a cnfirmat ca a semnat acest document in calitate de reprezentant autorizat al [companiei]
Oana Dorobantu
3mi-a adus la cunostinta ca a executat acest lucru in calitatea sa de imputernicit
Cristina Anghel


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mi-a adus la cunostinta ca a executat acest lucru in calitatea sa de imputernicit


Explanation:
sau
in calitate oficiala


Cristina Anghel
Romania
Native speaker of: Romanian

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
...mi-a cnfirmat ca a semnat acest document in calitate de reprezentant autorizat al [companiei]


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2004-03-29 18:57:08 GMT)
--------------------------------------------------

confirmat

Oana Dorobantu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Anghel
9 mins

agree  Oana Popescu
3 hrs

agree  Cristian Nicolaescu
11 hrs

agree  elenus
12 hrs

agree  Anca Nitu
22 hrs