KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

combined single limit

Romanian translation: polita combinata de raspundere civila cu limita unica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:combined single limit
Romanian translation:polita combinata de raspundere civila cu limita unica
Entered by: Cristian Nicolaescu

05:51 Mar 31, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: combined single limit
Polita de asigurare bunuri

context
Limit of Liability
Combined single limit any one accident or occurence scaled to assured's interest.
Cristian Nicolaescu
polita combinata de raspundere civila cu limita unica
Explanation:
conform dictionarului meu de asigurari de C. Bennett (care pare destul de bun), "combined liability policy" este o "polita combinata de raspundere civila", adica o "polita care combina doua sau mai multe tipuri de asigurari de raspundere civila intr-un singur document, de ex. raspunderea civila publica combinata cu raspunderea pentru produse, raspunderea civila a anagajatorului combinata cu raspundere civila publica, o combinatie de raspundere civila a angajatorului, raspundere civila publica si raspundere civila pentru produse."

Pentru "single article limit" am gasit "limita pentru un singur articol" - Limita a sumei maxime pe care un asigurator o va plati pentru orice articol. Limita este introdusa in politele care acopera anumite forme de proprietate, de ex. efecte personale sau bunuri de valoare, pe o baza colectiva, intr-o singura suma asigurata, ca protectie impotriva subasigurarii si acoperirii neintentionate a bunurilor de valoare. Limita il obliga pe asigurat sa specifice orice articol a carui valoare depaseste aceasta limita.

Mai este o definitie pentru "single liability" (raspundere unica), aceasta se refera la armatorii ale caror nave intra in coliziune, cand ambele nave sunt vinovate, nu exista doua raspunderi. (cel cu partea mai mare de vina plateste celuilalt diferenta dintre cele doua raspunderi)
Nu stiu insa daca acest sens se potriveste aici.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
multumesc tuturor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2polita combinata de raspundere civila cu limita unica
Elvira Stoianov
4polita cu limita combinata a raspunderii
elenus
3Polita cu limite combinate
Mihaela Sinca


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Polita cu limite combinate


Explanation:
http://www.lelandwest.com/What_Are_Combined_Single_Limits.cf...

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polita cu limita combinata a raspunderii


Explanation:
polita cu limita combinata a raspunderii.

Coverages & limits for hypotheticals: Liability limits as shown below; Medical Payments of $5,000; UM and UIM limits same as liability; $250 deductible comprehensive; $500 deductible collision.
Combined single limit liability of $40,000 or split limits of $15,000/$30,000 BI and $10,000 PD...

http://www.id.state.az.us/autopremium.html

elenus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
polita combinata de raspundere civila cu limita unica


Explanation:
conform dictionarului meu de asigurari de C. Bennett (care pare destul de bun), "combined liability policy" este o "polita combinata de raspundere civila", adica o "polita care combina doua sau mai multe tipuri de asigurari de raspundere civila intr-un singur document, de ex. raspunderea civila publica combinata cu raspunderea pentru produse, raspunderea civila a anagajatorului combinata cu raspundere civila publica, o combinatie de raspundere civila a angajatorului, raspundere civila publica si raspundere civila pentru produse."

Pentru "single article limit" am gasit "limita pentru un singur articol" - Limita a sumei maxime pe care un asigurator o va plati pentru orice articol. Limita este introdusa in politele care acopera anumite forme de proprietate, de ex. efecte personale sau bunuri de valoare, pe o baza colectiva, intr-o singura suma asigurata, ca protectie impotriva subasigurarii si acoperirii neintentionate a bunurilor de valoare. Limita il obliga pe asigurat sa specifice orice articol a carui valoare depaseste aceasta limita.

Mai este o definitie pentru "single liability" (raspundere unica), aceasta se refera la armatorii ale caror nave intra in coliziune, cand ambele nave sunt vinovate, nu exista doua raspunderi. (cel cu partea mai mare de vina plateste celuilalt diferenta dintre cele doua raspunderi)
Nu stiu insa daca acest sens se potriveste aici.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc tuturor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: exact, vezi glosarhttp://www.insweb.com/learningcenter/glossary/auto.htm
6 hrs

agree  Oana Popescu
20 hrs