KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

care, custody and control

Romanian translation: custodie si control


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:care, custody and control
Romanian translation:custodie si control
Entered by: Cristian Nicolaescu

06:24 Mar 31, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: care, custody and control
Polita de asigurare bunuri

context
Each Care, Custody and Control claim for loss or damage shall be adjusted separately.
Cristian Nicolaescu
custodie si control
Explanation:
am gasit doar "custody and control exclusion" (excluderea pentru custodie si control), nu am nici o intrare pentru "care".
La acest termen se face trimitere la "custody property" - Politele de raspundere care acopera raspunderea civila a asiguratului pentru daune la bunuri exclude invariabil raspunderea pentru daune la "bunurile care apartin sau sunt sub tutela asiguratului sau in custodia sau controlul asiguratului, altele decat ...". REferinta la bunurile proprii asiguratului nu este necesara deoarece polita se bazeaza pe raspundere civila, iar problema raspunderii nu se poate pune pentru "bunuri proprii". Totusi, bunurile controlate de asigurat sunt asemanatoare situatiei de "bunuri proprii" prin faptul ca sunt mult mai expuse la riscul de dauna decat bunurile tertilor datorita proximitatii continue fata de asigurat si de activitatile acestuia. Sunt excluse din acoperire in baza faptului ca astfel de bunuri ar trebuie sa fie acoperite prin asigurari de daune materiale.

Explicatia se mai continua aproape o pagina, asa ca n-am sa copiez tot aici. Sper ca atata este suficient ca explicatie.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2custodie si control
Elvira Stoianov
4de acord cu elviraAnca Nitu
4in custodia...
elenus


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in custodia...


Explanation:
care, custody or control


The status of property temporarily placed in the possession of another person or company, called a bailee. Use of the term in a contract transfers responsibility for the safekeeping of the property to the bailee, pending its return to the owner (the bailor). Liability policies usually exclude coverage for damage to property in the insured's care, custody or control, but they can be endorsed to afford protection. Sometimes separate property or inland marine insurance policies are purchased, covering only property held under contract.

http://insurance.cch.com/rupps/care-custody-or-control.htm


elenus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
custodie si control


Explanation:
am gasit doar "custody and control exclusion" (excluderea pentru custodie si control), nu am nici o intrare pentru "care".
La acest termen se face trimitere la "custody property" - Politele de raspundere care acopera raspunderea civila a asiguratului pentru daune la bunuri exclude invariabil raspunderea pentru daune la "bunurile care apartin sau sunt sub tutela asiguratului sau in custodia sau controlul asiguratului, altele decat ...". REferinta la bunurile proprii asiguratului nu este necesara deoarece polita se bazeaza pe raspundere civila, iar problema raspunderii nu se poate pune pentru "bunuri proprii". Totusi, bunurile controlate de asigurat sunt asemanatoare situatiei de "bunuri proprii" prin faptul ca sunt mult mai expuse la riscul de dauna decat bunurile tertilor datorita proximitatii continue fata de asigurat si de activitatile acestuia. Sunt excluse din acoperire in baza faptului ca astfel de bunuri ar trebuie sa fie acoperite prin asigurari de daune materiale.

Explicatia se mai continua aproape o pagina, asa ca n-am sa copiez tot aici. Sper ca atata este suficient ca explicatie.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: exact, vezi completare mai jos , imi pare rau nu a incaput in caseta " agree" :)
6 hrs

agree  Oana Popescu
20 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de acord cu elvira


Explanation:
nu a incaput in spatiul destinat " agree" -ului
uite ce zice glosarul:
Care, Custody and Control.
Most Liability Insurance policies exclude coverage for damage to property in the care, custody, or control of the insured. In some cases this type of coverage is not available; in other cases it can be purchased through certain forms of Inland Marine Insurance, like Installation Floaters, and in some cases this exclusion can be made less restrictive by adding a Broad Form Property Damage Endorsement. (LA)

pe scurt
compania de asigurari nu ofera acoperire si pt bunurile aflate in grija ( care, custody, control)asiguratului


    Reference: http://www.insweb.com/learningcenter/glossary/liability-c.ht...
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 247