KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

affidavit

Romanian translation: afidavit/declaratie prestata sub juramant


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:affidavit
Romanian translation:afidavit/declaratie prestata sub juramant
Entered by: Red Cat Studios

19:31 Aug 11, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: affidavit
Stiu ca este vorba despre o declaratie sub juramant produsa de avocatul apararii la proces. Exista o denumire consacrata a acestei declaratii?
Red Cat Studios
United Kingdom
afidavit
Explanation:
Exista ca atare si in limba romana.
afidavít s. n. (în unele state) declaraţie scrisă sub jurământ în faţa instanţei judecătoreşti (autentificată). (<fr., engl. affidavit)
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
Am gasit si eu neologismul in mai multe documente. Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5declaratie solemna/sub prestare de juramint
Bogdan Burghelea
4afidavit
Irene S.


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
afidavit


Explanation:
Exista ca atare si in limba romana.
afidavít s. n. (în unele state) declaraţie scrisă sub jurământ în faţa instanţei judecătoreşti (autentificată). (<fr., engl. affidavit)


Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Am gasit si eu neologismul in mai multe documente. Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bogdan Burghelea: in care dictionar ROMANESC ati gasit aceasta notiune? in nici unul consacrat, ma tem...
11 mins
  -> este chiar dictionarul de neologisme ...

agree  Midland Productions: Exista. A se cauta in orice DEX.
1483 days
  -> mulţumiri (tardive :D)

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
declaratie solemna/sub prestare de juramint


Explanation:
aceasta ar fi o denumire consacrata a notiunii

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 132