ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

humanitarian

Romanian translation: drept international umanitar

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:international humanitarian law
Romanian translation:drept international umanitar
Entered by: Bogdan Honciuc

09:41 Feb 10, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: humanitarian
in acest context: violations of international humanitarian and human rights law
Bogdan Honciuc
Romania
umanitar
Explanation:
drept international umanitar

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-02-10 09:46:14 GMT)
--------------------------------------------------

Drept international umanitar - Universitatea din Bucuresti
Home > Studii > Facultăţi > Facultatea de Drept > Drept internaţional umanitar.
Drept Internaţional Umanitar. Alte ştiri. Domeniu - Drept. Descriere. ...
www.unibuc.ro/ro/postuniv_ddiu_ro - 8k - În Cache - Pagini similare

Drept international umanitar - Universitatea din Bucuresti
Home > Studii > Facultăţi > Facultatea de Drept > Drept internaţional umanitar.
Log In. Username, Password, I forgot my password. ...
www.unibuc.ro/ro/postuniv_ddiu_ro?op=displayAccount - 7k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.unibuc.ro ]

[ Ziarul ]
... Un alt obiectiv este de a determina tinerii să urmeze o specializare in
Drept International Umanitar si Drept Penal International. ...
www3.infoiasi.ro/~asii/ziar/index.php?artid=92 - 20k - În Cache - Pagini similare

CSA :: Nomenclatorul :: Drept si administratie de stat :: Drept ...
... TEMA XVI. DREPT INTERNATIONAL UMANITAR. ... 4. Closca Ionel, Suceava Ion. Tratat de drept
international umanitar, Bucuresti, 2000. 5. Closca Ionel. Suceava Ion. ...
www.csa.acad.md/nm/jurid/120010.shtml - 101k - În Cache - Pagini similare

Ambasador in alb
... La Centrul de Drept International Umanitar al Armatei din Ploiesti a avut loc schimbul
de experienta cu tema: \"Sis­temul de difuzare a Dreptului Inter ...
www.presamil.ro/OM/2004/08/pag.20.htm - 23k - În Cache - Pagini similare

DREPT INTERNATIONAL PUBLIC
... Eroarea de fapt si eroarea de drept nu înlatura raspunderea ... si pedepsirea persoanelor
vinovate de încalcarea dreptului international umanitar pe teritoriul ...
idd.euro.ubbcluj.ro/interactiv/ cursuri/MarcelaRad/cap8.html - 22k - 8 Feb 2005 - În Cache - Pagini similare

Lucrari de licenta (diploma) drept la urmatoarele discipline ...
... Organizatiile internationale ca subiect de drept international. ... Raspunderea pentru
violarea dreptului umanitar. - Ratificarea tratatelor in legislatia romana. ...
licentedrept.dap.ro/?link=23 - 12k - În Cache - Pagini similare

Gl.mr.prof.univ.dr. Gheorghe Nicolae USCOI
... de drept international, Universitatea Bucuresti, absolvit in anul 1992; Stagiu de
pregatire in domeniul dreptului International umanitar, Comitetul ...
www.actrus.ro/conducere/cond_ro/cv_cdt_ro.html - 6k - În Cache - Pagini similare

PUBLICATII
... Prin cealalta componenta a sa, revista va raspunde necesitatii diseminarii si
popularizarii cunostintelor de drept international umanitar si dezvoltarii ...
www.unhcr.md/article/rdas_ro.htm - 14k - În Cache - Pagini similare

CPDRMTM / Directii de activitate / Relatii internationale / 2003
... a fost vizitat de catre locotenent-colonel de justitie Gheorghe Stanciulescu, consilier
juridic al Biroului Juridic si Drept International Umanitar din Statul ...
www.centrecrut.dnt.md/activities/international/2003/ - 7k - În Cache - Pagini similare


Selected response from:

elenus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4umanitar
elenus
4umanitar cu referire la drepturi umanitare
Elena Matei


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
umanitar


Explanation:
drept international umanitar

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-02-10 09:46:14 GMT)
--------------------------------------------------

Drept international umanitar - Universitatea din Bucuresti
Home > Studii > Facultăţi > Facultatea de Drept > Drept internaţional umanitar.
Drept Internaţional Umanitar. Alte ştiri. Domeniu - Drept. Descriere. ...
www.unibuc.ro/ro/postuniv_ddiu_ro - 8k - În Cache - Pagini similare

Drept international umanitar - Universitatea din Bucuresti
Home > Studii > Facultăţi > Facultatea de Drept > Drept internaţional umanitar.
Log In. Username, Password, I forgot my password. ...
www.unibuc.ro/ro/postuniv_ddiu_ro?op=displayAccount - 7k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.unibuc.ro ]

[ Ziarul ]
... Un alt obiectiv este de a determina tinerii să urmeze o specializare in
Drept International Umanitar si Drept Penal International. ...
www3.infoiasi.ro/~asii/ziar/index.php?artid=92 - 20k - În Cache - Pagini similare

CSA :: Nomenclatorul :: Drept si administratie de stat :: Drept ...
... TEMA XVI. DREPT INTERNATIONAL UMANITAR. ... 4. Closca Ionel, Suceava Ion. Tratat de drept
international umanitar, Bucuresti, 2000. 5. Closca Ionel. Suceava Ion. ...
www.csa.acad.md/nm/jurid/120010.shtml - 101k - În Cache - Pagini similare

Ambasador in alb
... La Centrul de Drept International Umanitar al Armatei din Ploiesti a avut loc schimbul
de experienta cu tema: \"Sis­temul de difuzare a Dreptului Inter ...
www.presamil.ro/OM/2004/08/pag.20.htm - 23k - În Cache - Pagini similare

DREPT INTERNATIONAL PUBLIC
... Eroarea de fapt si eroarea de drept nu înlatura raspunderea ... si pedepsirea persoanelor
vinovate de încalcarea dreptului international umanitar pe teritoriul ...
idd.euro.ubbcluj.ro/interactiv/ cursuri/MarcelaRad/cap8.html - 22k - 8 Feb 2005 - În Cache - Pagini similare

Lucrari de licenta (diploma) drept la urmatoarele discipline ...
... Organizatiile internationale ca subiect de drept international. ... Raspunderea pentru
violarea dreptului umanitar. - Ratificarea tratatelor in legislatia romana. ...
licentedrept.dap.ro/?link=23 - 12k - În Cache - Pagini similare

Gl.mr.prof.univ.dr. Gheorghe Nicolae USCOI
... de drept international, Universitatea Bucuresti, absolvit in anul 1992; Stagiu de
pregatire in domeniul dreptului International umanitar, Comitetul ...
www.actrus.ro/conducere/cond_ro/cv_cdt_ro.html - 6k - În Cache - Pagini similare

PUBLICATII
... Prin cealalta componenta a sa, revista va raspunde necesitatii diseminarii si
popularizarii cunostintelor de drept international umanitar si dezvoltarii ...
www.unhcr.md/article/rdas_ro.htm - 14k - În Cache - Pagini similare

CPDRMTM / Directii de activitate / Relatii internationale / 2003
... a fost vizitat de catre locotenent-colonel de justitie Gheorghe Stanciulescu, consilier
juridic al Biroului Juridic si Drept International Umanitar din Statul ...
www.centrecrut.dnt.md/activities/international/2003/ - 7k - În Cache - Pagini similare




elenus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
4 mins
  -> Multumesc.

agree  Andrei Albu: da, sau dreptul războiului, cum i se mai spune.
6 mins
  -> Un adevarat specialist in "human rights", multumesc.

agree  Cristian Nicolaescu
10 mins
  -> Multumesc.

agree  Bogdan Burghelea
7 hrs
  -> Mulţumesc

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umanitar cu referire la drepturi umanitare


Explanation:
Violări ale legii drepturile omului şi drepturi umanitare internaţionale

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 39 mins (2005-02-10 11:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

as corecta cuvintul violari cu nerespectari

Elena Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian