KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

Missuse of Drugs Act

Romanian translation: Lege privind consumul ilegal de droguri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Misuse of drugs act
Romanian translation:Lege privind consumul ilegal de droguri
Entered by: Ariadna2002

17:21 Mar 11, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Missuse of Drugs Act
un act din constitutie
Ariadna2002
United Kingdom
Lege privind consumul ilegal de droguri
Explanation:
Lege din constituţie
<Act=lege, jur.>

posibil si
Lege privind consumul abuziv de medicamente
Selected response from:

asco
Grading comment
multamiri pentru viteza:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Lege privind consumul ilegal de droguri
asco
4 +1Lege privind infractiunile in utilizarea medicamentelor controlate si a drogurilorPoliglot
5Legea privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri
Elvira Stoianov


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Lege privind consumul ilegal de droguri


Explanation:
Lege din constituţie
<Act=lege, jur.>

posibil si
Lege privind consumul abuziv de medicamente

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
multamiri pentru viteza:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
14 mins

agree  Oana Popescu
3 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Legea privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri


Explanation:
am gasit chiar mai multe referente

nr. 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri. ... a dispozitiilor
art. 1 lit. e) din Legea nr. 12/1990 privind protejarea ...
www.dsclex.ro/result.php?request=ilicit -


    Reference: http://internetlegi.hypermart.net/legisdom.htm
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Lege privind infractiunile in utilizarea medicamentelor controlate si a drogurilor


Explanation:
"Drugs" - poate fi interpretat ca "medicamente" sau ca "droguri". Din context rezulta ca e vorba atit de medicamente controlate cit si de droguri.
"Misuse of drugs" - desigur ca legea nu poate reglementa utilizarea lor gresita, ci sa sanctioneze anumite infractiuni in aceasta privinta.


    Reference: http://www.oraclelaw.co.uk/Scotland/Criminal/misuse_of_drugs...
Poliglot
Romania
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirona Ciocirlie
2 days15 hrs