KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

The euro LIBOR three month forward rate

Romanian translation: curs la termen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forward rate
Romanian translation:curs la termen

17:03 Jan 13, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: The euro LIBOR three month forward rate
such interest is to be calculated on a daily basis at a rate per annum equal to 8% above the euro LIBOR three month forward rate from time to time.
Christina
curs de schimb interbancar la termen
Explanation:
Nu este vorba de "rata previzionata" ci de cursul de schimb interbancar londonez la termen.
Mult succes!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 07:46:38 (GMT)
--------------------------------------------------

Opusul lui \"forward rate\" (curs la termen) este \"spot rate\" care se traduce in romana prin \"curs de cont\" sau \"curs spot\". Exista un dictionar poliglot excelent scos in tara bancilor (Elvetia) care si explica toti acesti termeni.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-15 06:46:10 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cursul de schimb interbancar londonez la termen al euro pe trei luni...
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
Desi nu am inteles cum sa traduc "The euro LIBOR three month forward rate" in intregime (nu ati mentionat nimic despre legatura cu trei luni), cel putin stiu cum se traduce "forward rate", ceea ce corespunde echivaletului rusesc pe care il stiam. Oricum va multumesc foarte mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4rata de schimb LIBOR previzionata a euro pe trei luni
Daniel NISIOI
5curs de schimb interbancar la termen
costinro


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
rata de schimb LIBOR previzionata a euro pe trei luni


Explanation:
LIBOR- (London InterBank Offered Rate) -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-13 18:07:13 (GMT)
--------------------------------------------------

rata de schimb pentru euro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-13 18:09:36 (GMT)
--------------------------------------------------

rata de schimb pentru euro

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-13 18:13:32 (GMT)
--------------------------------------------------

rata de schimb pentru euro

Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
2 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: or: cursul de schimb previzionat...
1 hr

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr

agree  Tehno
3 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
curs de schimb interbancar la termen


Explanation:
Nu este vorba de "rata previzionata" ci de cursul de schimb interbancar londonez la termen.
Mult succes!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-14 07:46:38 (GMT)
--------------------------------------------------

Opusul lui \"forward rate\" (curs la termen) este \"spot rate\" care se traduce in romana prin \"curs de cont\" sau \"curs spot\". Exista un dictionar poliglot excelent scos in tara bancilor (Elvetia) care si explica toti acesti termeni.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-15 06:46:10 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cursul de schimb interbancar londonez la termen al euro pe trei luni...

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
Desi nu am inteles cum sa traduc "The euro LIBOR three month forward rate" in intregime (nu ati mentionat nimic despre legatura cu trei luni), cel putin stiu cum se traduce "forward rate", ceea ce corespunde echivaletului rusesc pe care il stiam. Oricum va multumesc foarte mult!