KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

anyhting to the contrary contained in...

Romanian translation: orice prevedere/clauza care contravine celor prezente


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anyhting to the contrary contained in...
Romanian translation:orice prevedere/clauza care contravine celor prezente
Entered by: Lavinia Pirlog

20:10 Mar 25, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents / consultancy contract
English term or phrase: anyhting to the contrary contained in...
Notwithstanding anything to the contrary contained in this Agreement, X shall be obliged to exercise reasonably skill, care and diligence in connection with the Services.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
orice prevedere/clauza
Explanation:
care contravine celor prezente (de pana acum) inclusa (cuprinsa) in prezentul contract (acord)...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 20:15:37 (GMT)
--------------------------------------------------

In ciuda oricarei prevederi...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 20:25:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Chiar daca exista exista prevederi care sa contravina ... X este obligat sa mentina nivelul serviciilor oferite d. p. d. v. (in ceea ce priveste) al calitatii, migalei si al diligentei (sarguintei)
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3orice prevedere/clauza
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +1fara a tine seama de orice prevedere care ar puteaAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
orice prevedere/clauza


Explanation:
care contravine celor prezente (de pana acum) inclusa (cuprinsa) in prezentul contract (acord)...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 20:15:37 (GMT)
--------------------------------------------------

In ciuda oricarei prevederi...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-25 20:25:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Chiar daca exista exista prevederi care sa contravina ... X este obligat sa mentina nivelul serviciilor oferite d. p. d. v. (in ceea ce priveste) al calitatii, migalei si al diligentei (sarguintei)

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Will Matter
4 hrs
  -> thank you

agree  Anca Nitu: thnx
6 hrs
  -> multumesc, Anca

agree  Elvira Stoianov
10 hrs
  -> multumesc

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fara a tine seama de orice prevedere care ar putea


Explanation:
contraveni prezentei continuta in acest contract, x este obligat sa-si indeplineasca indatoririle de servciu cu pricepere, grija si in mod constiincios

alta varianta :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Will Matter: better, more complete....
4 hrs
  -> thnx