KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

judgement may be entered in any court

Romanian translation: decizia de arbitraj poate fi înaintată la orice tribunal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:judgement may be entered in any court
Romanian translation:decizia de arbitraj poate fi înaintată la orice tribunal
Entered by: Péter Tófalvi

08:25 Mar 26, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents / arbitration
English term or phrase: judgement may be entered in any court
Judgement upon the award rendered in any arbitration proceedings may be entered in any court having jurisdiction by either X or Y.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
decizia de arbitraj poate fi inaintata la orice tribunal
Explanation:
...pentru a cere executarea ei
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4decizia de arbitraj poate fi inaintata la orice tribunal
Péter Tófalvi
5 +2se poate inainta procedura/ cerere de arbitraj
Cristiana Coblis
4Actiunea poate fi introdusa in orice instanta.
Tehno


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
decizia de arbitraj poate fi inaintata la orice tribunal


Explanation:
...pentru a cere executarea ei

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 280
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
26 mins

agree  Elvira Stoianov
40 mins

agree  Katza
54 mins

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
6 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
se poate inainta procedura/ cerere de arbitraj


Explanation:
se poate inainta procedura/ cerere de arbitraj...

Se poate solicita arbitrajul tribunalului / curtii de justitie din jurisdictia lui X sau lui Y

partile se pot adresa pentru a solicita arbitraj tribunalelor din jurisdictia ...

ma opresc aici. HTH
Suerte

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 882

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: cerere de arbitraj, ca din cite stiu eu arbitrajul se solicita nu se decide
7 hrs

agree  Tehno: Da, Anca, decizia unei instante poate fi inaintata spre arbitrare.
3 days16 hrs

3 days17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Actiunea poate fi introdusa in orice instanta.


Explanation:
Actiunea (in anulare) poate fi introdusa in orice instanta de jurisdictie.


    Reference: http://www.musat.ro/PDF/rom/XXI-Arbitrajul%20in%20Romania.PD...
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79