KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

county clerk

Romanian translation: functionar al administratiei districtuale (funcţionar al administraţiei districtuale)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:county clerk
Romanian translation:functionar al administratiei districtuale (funcţionar al administraţiei districtuale)
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

05:42 Apr 4, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents / imputernicire-SUA
English term or phrase: county clerk
This public document has been signed by X, acting in the capacity of County Clerk.

imputernicire din SUA

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
functionar al administratiei districtuale
Explanation:
documentul a fost semnat de (poarta semnatura lui) X, avand prerogativele unui .../in calitatea sa de...
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2functionar al administratiei districtuale
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1funcţionar judeţean
asco
2 +3Functionar al Districtului
felicia_za
4o completare la raspunsul feliciei: pastrati si originalul in parantezaMaricica W.


Discussion entries: 4





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
funcţionar judeţean


Explanation:
Acest act public, a fost semnat de X, având atribuţii de funcţionar judeţean.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrei Albu: deduc totusi ca este un "county clerk" din USA, deci nu are cum sa fie "functionar judetean".
1 hr

agree  Tehno: Are dreptate si Andrei.
22 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
Functionar al Districtului


Explanation:
sau functionar regional

felicia_za
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu: da, functionar sau secretar al unui district.
48 mins
  -> multumesc, da, sau secretar

agree  raulciceu: functionar regional
14 hrs
  -> multumesc

agree  Tehno: functionar districtual
22 hrs
  -> multumesc

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
o completare la raspunsul feliciei: pastrati si originalul in paranteza


Explanation:
e mult mai sigur. nu exista o corespondenta a functiilor, pot exista mai multe traduceri ale aceleiasi functii. E mai bine sa fie evident la ce va referiti.

HTH
Veronica

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
functionar al administratiei districtuale


Explanation:
documentul a fost semnat de (poarta semnatura lui) X, avand prerogativele unui .../in calitatea sa de...

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: sau secretar al administratiei districtuale
2 hrs
  -> multumesc, Anca :-)

agree  Iosif JUHASZ
4614 days