KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

Special Deputy Secretary of State

Romanian translation: imputernicit special al Secretarului de Stat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Special Deputy Secretary of State
Romanian translation:imputernicit special al Secretarului de Stat
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

05:45 Apr 4, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents / imputernicire-SUA
English term or phrase: Special Deputy Secretary of State
Certified by Special Deputy Secretary of State, State of New York.

imputernicire SUA

Cu multumiri,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
imputernicit special/delegat al
Explanation:
Secretarului de Stat al Departmentului de Stat pt. Afaceri Externe al statului New York

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 13:13:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Am dubii in privinta titlului de *consul*, Andrei. Este vorba aici de o functie guvernamentala in statul de resedinta, si nu in afara sa unde activeaza consulii. Apostilele pot fi aplicate in majoritatea tarilor si de catre presedinti de tribunale, de ministere de rang inferior (adica la nivel de Land-uri, de state ce alcatuiesc o federatie...). Fiecare minister de externe al unei tari stabileste organismele altui stat, ale carui apostile le accepta (ex. Ministerul de Externe al Tarilor de Jos a hotarat ca din Hong Kong accepta apostilele urmatoarelor organisme:
1. The Administrative Secretary,
2. the Registrar of the High Court,
3. the Deputy Registrar of the High Court,
4. the Assistant Registrar of the High Court.

Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5reprezentant special al secretariatului de stat...raulciceu
4 +1imputernicit special/delegat al
Susanna & Christian Popescu GbR
4imputernicitul / reprezentantul special al secretarului de stat
Tehno
4consul secretar de stat adjunct
Andrei Albu


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
consul secretar de stat adjunct


Explanation:
Este cel care face certificarea documentelor cu apostila prevazuta de Conventia de la Haga din 1961 privind scutirea de legalizare a actelor publice

Am pus si "consul" - desi in engleza nu apare - tocmai pentru a evita confuzia cu romanescul Secretar de stat (ministru adjunct)

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
imputernicit special/delegat al


Explanation:
Secretarului de Stat al Departmentului de Stat pt. Afaceri Externe al statului New York

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 13:13:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Am dubii in privinta titlului de *consul*, Andrei. Este vorba aici de o functie guvernamentala in statul de resedinta, si nu in afara sa unde activeaza consulii. Apostilele pot fi aplicate in majoritatea tarilor si de catre presedinti de tribunale, de ministere de rang inferior (adica la nivel de Land-uri, de state ce alcatuiesc o federatie...). Fiecare minister de externe al unei tari stabileste organismele altui stat, ale carui apostile le accepta (ex. Ministerul de Externe al Tarilor de Jos a hotarat ca din Hong Kong accepta apostilele urmatoarelor organisme:
1. The Administrative Secretary,
2. the Registrar of the High Court,
3. the Deputy Registrar of the High Court,
4. the Assistant Registrar of the High Court.



Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: si eu am dubii la termenul "consul" iar secretar de stat nu inseamna neaparat ministru adjunct
2 hrs
  -> multumesc, Anca

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reprezentant special al secretariatului de stat...


Explanation:
...saxonii astia...

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imputernicitul / reprezentantul special al secretarului de stat


Explanation:
Certificat / atestat de imputernicitul / reprezentantul special pentru statul New York al secretarului (ministrului secretar)de stat.
HTH


    Reference: http://www.edu.ro/om5123.htm
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79