KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

Liability (of a Member State)

Romanian translation: raspundere (a unui stat membru)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Liability (of a Member State)
Romanian translation:raspundere (a unui stat membru)
Entered by: gvarzaru

07:03 May 19, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Liability (of a Member State)
Liability of a Member State for non-implementation of a directive.
ralu1682
Romania
raspundere
Explanation:
raspunderea unui stat membru pentru neaplicarea unei directive


notiunea juridica este cea de "raspundere", nu "responsabilitate". Exista raspundere administrativa, civila etc.

aplicare sau punere in aplicare, nu implementare; actele normative se aplica, se pun in aplicare, nu se implementeaza
Selected response from:

gvarzaru
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5raspunderegvarzaru
4 +3Responsabilitatea (statului membri)
Nadia Farcas
5responsabilitatea pentru neimplementarea unei directiveElena Raducu


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Responsabilitatea (statului membri)


Explanation:
... pentru neaplicarea unei directive

Nadia Farcas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 41

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: ...u
7 mins

agree  Vasile BOLOGA
32 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 hrs

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
raspundere


Explanation:
raspunderea unui stat membru pentru neaplicarea unei directive


notiunea juridica este cea de "raspundere", nu "responsabilitate". Exista raspundere administrativa, civila etc.

aplicare sau punere in aplicare, nu implementare; actele normative se aplica, se pun in aplicare, nu se implementeaza

gvarzaru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emil Eugen Pop
27 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 hrs

agree  Anca Nitu
6 hrs

agree  Elvira Stoianov
9 hrs

agree  Gabrielle Weatherhead
1 day11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
responsabilitatea pentru neimplementarea unei directive


Explanation:
este vorba de asumarea responsabilitatii pentru o anume decizie

Elena Raducu
Romania