KudoZ home » English to Romanian » Law/Patents

Severability

Romanian translation: clauza speciala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Severability
Romanian translation:clauza speciala
Entered by: Daniela McKeeby

06:29 May 29, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Severability
Severability
The invalidity or unenforceability of any part of the amendment will not prejudice or affect the valability or enforceability of the remainder
dianasava
Romania
clauza speciala
Explanation:
este formularea romaneasca

Anexa 1- Modele de contract
... Art. 27. - Clauza speciala: Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ioana-m.home.ro/Legi/norme_contract_cadru/ Anexa1.htm - 101k - Cached - Similar pages

Model - Contract de furnizare deb servicii medicale in asistenta ...
... Art. 25 Clauza speciala: Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ioana-m.home.ro/Legi/norme_contract_cadru_2000/ Anexa1h.htm - 33k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ioana-m.home.ro ]

MEDLEX
... 24. Clauza speciala (1) Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.medfam.ro/legi/article.php?sid=314 - 86k - Cached - Similar pages

MEDLEX
... Art. 23. Clauza speciala Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.medfam.ro/legi/article.php?sid=238 - 86k - Cached - Similar pages
[ More results from www.medfam.ro ]

ANEXA 6
... ART. 26. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte
prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.cnas.ro/cc_ccn_2002/CCN_2002/629_a_6.htm - 52k - Cached - Similar pages

ANEXA 7
... ART. 27. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte
prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.cnas.ro/cc_ccn_2002/CCN_2002/629_a_7.htm - 52k - Cached - Similar pages

Untitled
... ART. 25 Clauza speciala Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ms.ro/ms/infosan2/anexa1g.htm - 15k - Cached - Similar pages

Untitled
... ART. 26 Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte
prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ms.ro/ms/infosan2/anexa1k.htm - 17k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ms.ro ]

[PDF]CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE COLEGIUL MEDICILOR DIN ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Page 1. CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE COLEGIUL MEDICILOR
DIN ROMANIA Nr. 269/12 ianuarie 2001 Nr. 79/12 ianuarie 2001 ORDIN ...
www.cmr.ro/legislatie_1_8_7.pdf - Similar pages

Norme med. primara 2002
... ART. 23. Clauza speciala. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.orvostudomany.ro/jog/nm_mf_2002.htm - 91k - Cached - Similar pages


Selected response from:

Daniela McKeeby
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1clauza speciala
Daniela McKeeby
4separabilitate
Irene S.


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
separabilitate


Explanation:
I

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 06:46:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Invalidarea sau neaplicarea oricarei parti a amendamentului, nu va prejudicia sau afecta valabilitatea sau aplicarea asupra soldului

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 07:02:38 (GMT)
--------------------------------------------------

se refera la separarea clauzelor si la faptul ca o clauza din contract este independenta de celelalte.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 07:07:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Severability (Separability) Clause -
The part of a law and/or to remain in effect while other sections are declared invalid by decisions of the courts; also called savings clause. A collective bargaining agreement may incorporate a savings clause so that if part of the agreement is held to be invalid or unenforceable, the rest of the contract will remain in effect.

Showing of Interest -



--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 07:08:28 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.flfen.org/glossary.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-29 07:09:08 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.flfen.org/glossary.htm

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
clauza speciala


Explanation:
este formularea romaneasca

Anexa 1- Modele de contract
... Art. 27. - Clauza speciala: Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ioana-m.home.ro/Legi/norme_contract_cadru/ Anexa1.htm - 101k - Cached - Similar pages

Model - Contract de furnizare deb servicii medicale in asistenta ...
... Art. 25 Clauza speciala: Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ioana-m.home.ro/Legi/norme_contract_cadru_2000/ Anexa1h.htm - 33k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ioana-m.home.ro ]

MEDLEX
... 24. Clauza speciala (1) Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.medfam.ro/legi/article.php?sid=314 - 86k - Cached - Similar pages

MEDLEX
... Art. 23. Clauza speciala Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.medfam.ro/legi/article.php?sid=238 - 86k - Cached - Similar pages
[ More results from www.medfam.ro ]

ANEXA 6
... ART. 26. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte
prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.cnas.ro/cc_ccn_2002/CCN_2002/629_a_6.htm - 52k - Cached - Similar pages

ANEXA 7
... ART. 27. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte
prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.cnas.ro/cc_ccn_2002/CCN_2002/629_a_7.htm - 52k - Cached - Similar pages

Untitled
... ART. 25 Clauza speciala Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ms.ro/ms/infosan2/anexa1g.htm - 15k - Cached - Similar pages

Untitled
... ART. 26 Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula, celelalte
prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.ms.ro/ms/infosan2/anexa1k.htm - 17k - Cached - Similar pages
[ More results from www.ms.ro ]

[PDF]CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE COLEGIUL MEDICILOR DIN ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Page 1. CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE COLEGIUL MEDICILOR
DIN ROMANIA Nr. 269/12 ianuarie 2001 Nr. 79/12 ianuarie 2001 ORDIN ...
www.cmr.ro/legislatie_1_8_7.pdf - Similar pages

Norme med. primara 2002
... ART. 23. Clauza speciala. Daca o clauza a acestui contract ar fi declarata nula,
celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceasta nulitate. ...
www.orvostudomany.ro/jog/nm_mf_2002.htm - 91k - Cached - Similar pages




Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 129

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан
21 days