KudoZ home » English to Romanian » Linguistics

to put ones knee down

Romanian translation: (a lua curba) cu genunchiul jos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to put ones knee down
Romanian translation:(a lua curba) cu genunchiul jos
Entered by: anamaria bulgariu

10:07 Sep 16, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: to put ones knee down
Ştie cineva sensul expresiei "to put one's knee down"? Pe Google, majoritatea hiturilor pentru asta se refera la motociclete.
anamaria bulgariu
Romania
(a lua curba) cu genunchiul jos
Explanation:
Dacă e vorba despre motociclete. Alt sens nu ştiu, decât a îngenunchea.

How about some context ? :)
Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
Cred ca avand in vedere contextul limitat este cel mai bun raspuns. Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4a cere in casatorie
MMFORREST
4a umili/a injosiVandor
3a ingenunchiat pe un genunchi
AATranslations
2(a lua curba) cu genunchiul jos
Valentin Cirdei


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(a lua curba) cu genunchiul jos


Explanation:
Dacă e vorba despre motociclete. Alt sens nu ştiu, decât a îngenunchea.

How about some context ? :)

Valentin Cirdei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Cred ca avand in vedere contextul limitat este cel mai bun raspuns. Multumesc.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a ingenunchiat pe un genunchi


Explanation:
S-ar putea sa fie o descriere a unei cereri in casatorie: barbatul ingenunchiaza pe un genunchi si ofera inelul de logodna.
Fara context e dificil de ghicit

AATranslations
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a umili/a injosi


Explanation:
Daca este numai expresia si fara nici un context as avea doua sugestii cu remarca ca ma refer la "to put one's knee down"
1. a umilii, a injosi pe cineva
2. a se inchina, a se ruga
daca scoatem s de la ones atunci ar iesi printre altele variantele sugerate de colegi

Vandor
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a cere in casatorie


Explanation:
Depinde de context, evident. Este unul din sensuri. Sursa este sotul meu, vorbitor nativ.

MMFORREST
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian