ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Livestock / Animal Husbandry

livestock unit

Romanian translation: unitate vita mare (UVM)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:livestock unit
Romanian translation:unitate vita mare (UVM)
Entered by: gayetika

22:07 Mar 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: livestock unit
Eligible Animals participation to the calculation of Livestock Unit.
gayetika
Spain
unitate vita mare (UVM)
Explanation:
Vezi Glosarul de pe site-ul IER si referinta data acolo:
HOTARARE nr. 154 din 20 februarie 2002 pentru aprobarea Programului pregatirii si desfasurarii campaniilor agricole in anul 2002
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT IN: MO nr. 162 din 7 martie 2002
Selected response from:

Poliglot
Romania
Grading comment
Multumesc, Poliglot.
Glosarul IER-ului cred ca va fi de mare ajutor in viitor. Cel putin ne pune la dispozitie o multime de termeni deja acceptati la nivel oficial.
Si nu numai in romana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5unitate vita mare (UVM)Poliglot
3cap de vita furajata
Elvira Daraban
3unitate de furajareOana Popescu


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
unitate de furajare


Explanation:
Nu am gasit un echivalent oficial in romana, dar cam asta ar fi din defintie:
Name Livestock Unit (LSU)
Alias Stock Unit (SU)
Ewe Equivalent (EE)
Short Definition
Context Agriculture
Elaboration
It is the feed requirement used as the basis of comparison for different classes and species of stock. It expresses the annual feed requirements, equivalent to one 55 kg ewe rearing a single lamb. 1 LSU requires approximately 520 kg of good quality pasture dry matter per year.

Example
1 hogget = 0.7 LSU; 1 Jersey cow = 6.5 LSU; 1 mature Red Deer stag = 1.5-2.0 LSU

Iarasi, depinde de context. Daca nu e vorba de vaci, oi, capre etc, nu mai putem vorbi de furajare.


    Reference: http://www2.stats.govt.nz/domino/external/omni/omni.nsf/0/d6...
Oana Popescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cap de vita furajata


Explanation:
.

Elvira Daraban
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 day16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
unitate vita mare (UVM)


Explanation:
Vezi Glosarul de pe site-ul IER si referinta data acolo:
HOTARARE nr. 154 din 20 februarie 2002 pentru aprobarea Programului pregatirii si desfasurarii campaniilor agricole in anul 2002
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT IN: MO nr. 162 din 7 martie 2002


    Reference: http://www.ier.ro
Poliglot
Romania
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, Poliglot.
Glosarul IER-ului cred ca va fi de mare ajutor in viitor. Cel putin ne pune la dispozitie o multime de termeni deja acceptati la nivel oficial.
Si nu numai in romana!