KudoZ home » English to Romanian » Management

manufacturing footprint

Romanian translation: aria de acoperire / segmentul de piaţă căruia i se adresează/ profilul activităţii


07:55 Sep 21, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: manufacturing footprint
Companies in virtually every industry are trying to determine the best way to use their ***manufacturing footprints***, realizing that if they want to stay competitive, they can’t wait until their manufacturing costs are out of line to take action. In many industries, target costs are set for product launches and their associated manufacturing programs, which are scheduled for years in the future. Use of these forward-looking cost positions to identify a supply chain that can help the organization come in at or under budget is critical to executing profitable product launch programs.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:aria de acoperire / segmentul de piaţă căruia i se adresează/ profilul activităţii
Explanation:
footprint (printre altele) = targeted area, designated area

În fr. există „rayon d'action” pentru „footprint”.



--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-09-22 13:26:42 GMT)
--------------------------------------------------

Îţi propun şi termenul de prezenţă (în urma articolului următor despre China - Global manufacturing footprint - care ar putea fi tradus „Prezenţa economică la nivel global”):

http://www.atkearney.com/main.taf?p=3,17,1,8
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2retea de unitati de productie (la nivel mondial)
Madalina Martac
3 +2aria de acoperire / segmentul de piaţă căruia i se adresează/ profilul activităţii
Florin Ular
4 +1punctele de fabricaţie
Antonia Toth
4zona de acoperire/implementare industrialaAnca Nitu
4marca fabricarii
MMFORREST
3reputaţie pe piaţă
anamaria bulgariu


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
marca fabricarii


Explanation:
La cerere trebuie anexate documentele necesare care determina caracterul relatiilor dintre parti, drepturile si obligatiile lor (contractul, chitanta-obligatiune, chitanta-comanda, foaia de insotire, cecul, bonul de casa, marca fabricarii, marca comerciala, eticheta, alte documente).



    Reference: http://www.rol.md/curt_supr/html/ro/planum13.htm
MMFORREST
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punctele de fabricaţie


Explanation:
punctele de fabricaţie din reţeaua de fabricaţie, unităţile productive

puncte unde compania îşi desfăşoară activitatea de producţie

Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dragostea: cred ca este o combinaţie=punctele de fabricaţie cu aceeaşi marca de fabricaţie
4 hrs
  -> Mulţumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reputaţie pe piaţă


Explanation:
Eu mai degrabă aşa văd răspunsul. Reputaţia în ceea ce priveşte producţia.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
retea de unitati de productie (la nivel mondial)


Explanation:
Pe un forum wordreference: "manufacturing footprint" clearly refers to how many countries or areas a company has manufacturing facilities in. The more countries/areas, the bigger the "manufacturing footprint."

Cadence Innovation Expands Manufacturing Footprint to Esztergom, Hungary


Exemplu: "ESZTERGOM, Hungary, June 8 /PRNewswire/ --

Cadence Innovation conducted a grand opening ceremony today commemorating the official start of production at its newest manufacturing plant. This investment was made to supply an additional Japanese automaker in the region -- Magyar Suzuki Corporation Ltd. [...] This investment is the first in a series which are driven by the Cadence growth plan. "Our strategy is to methodically pursue expansion of our manufacturing footprint in key growth regions such as Eastern Europe," said Jerry L. Mosingo, President and Chief Executive Officer, Cadence Innovation LLC."




Madalina Martac
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
22 hrs

agree  Irina Adams
1 day2 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zona de acoperire/implementare industriala


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/550279

http://www.proz.com/kudoz/1160081

se foloseste in cazul intreprinderilor cu situri multiple



--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-09-21 19:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

de adaugat: a unei firme

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
aria de acoperire / segmentul de piaţă căruia i se adresează/ profilul activităţii


Explanation:
footprint (printre altele) = targeted area, designated area

În fr. există „rayon d'action” pentru „footprint”.



--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2007-09-22 13:26:42 GMT)
--------------------------------------------------

Îţi propun şi termenul de prezenţă (în urma articolului următor despre China - Global manufacturing footprint - care ar putea fi tradus „Prezenţa economică la nivel global”):

http://www.atkearney.com/main.taf?p=3,17,1,8

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Lazarescu
11 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc!