KudoZ home » English to Romanian » Management

middle management

Romanian translation: management intermediar / departamentul intermediar de conducere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:middle management
Romanian translation:management intermediar / departamentul intermediar de conducere
Entered by: Veronica Manole

14:38 Feb 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: middle management
Iarăşi ceva ce nu se traduce în veci prin multinaţionalele de pe la noi, unde numai aşa l-am auzit. Ştim cu toţii ce e, dar nu ştiu cum ar fi în română.
Traduc o prezentare a unei firme unde ierarhia are următoarele paliere: direcţiune, middle management şi angajaţi.
Ce idei vă vin în minte?
Mulţumesc!
Veronica Manole
Romania
management intermediar / departamentul intermediar de conducere
Explanation:
.
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
Mulumesc mult, Corina!
Am hotărât să le spun aşa "şefilor mai mici" :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7management intermediar / departamentul intermediar de conducere
Corina Cristea
4conducerea de mijlocAnca Buzatu
4management subordonat/inferioririna smalley
3administraţie intermediarăLuciano Eduardo de Oliveira
3nivel (poziţii) intermediar (-e) de conducere
Oana Negut


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
administraţie intermediară


Explanation:
Numai o ideea.

Luciano Eduardo de Oliveira
Brazil
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conducerea de mijloc


Explanation:
www.businessmagazin.ro/a.html?item=1018901&p=4 - 11k - În Cache - Pagini similare

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
management intermediar / departamentul intermediar de conducere


Explanation:
.

Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulumesc mult, Corina!
Am hotărât să le spun aşa "şefilor mai mici" :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
19 mins

agree  wordbridge
3 hrs

agree  Anca Nitu: cadre de conducere, nivel intermediar
5 hrs

agree  Andrei Ersek
5 hrs

agree  Cristiana Coblis: În general, da. Într-o multinaţională există multe niveluri de şefie :)
15 hrs

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day6 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nivel (poziţii) intermediar (-e) de conducere


Explanation:
....


    Reference: http://www.acad.ro/pro_pri/doc/st_g06.doc
    Reference: http://www.preferatele.com/docs/marketing/3/stiluri-de-condu...
Oana Negut
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
management subordonat/inferior


Explanation:
'Middle management is a layer of management in an organization whose primary job responsibility is to monitor activities of subordinates and to generate reports for upper management.'
- subordinat to senior management



irina smalley
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian