KudoZ home » English to Romanian » Management

customer feedback information system

Romanian translation: sistem informatic de inregistrare a reactiilor clientelei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer feedback information system
Romanian translation:sistem informatic de inregistrare a reactiilor clientelei
Entered by: Cristiana Coblis

11:02 Jan 8, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / management
English term or phrase: customer feedback information system
customer feedback information system
in cadrul activitatii de cercetare in domeniu relatiei cu clientii.
TIA
Cristiana Coblis
Romania
sistem de monitorizare a reactiilor clientilor
Explanation:
o alta varianta

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 11:44:18 (GMT)
--------------------------------------------------

eventual: monitorizare electronica
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Cu multumiri tuturor pentru sugestii si multe salutari!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4sistem de monitorizare a reactiilor clientilor
Susanna & Christian Popescu GbR
4baza de date continind reactiile clientilor vis-a-vis de un anumit serviciu, produs ,etc.raulciceu
3sisteme informationale privind raspunsurile clientilor
Elvira Stoianov


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sisteme informationale privind raspunsurile clientilor


Explanation:
ar fi o varianta, dar nu sunt experta in domeniu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 11:34:08 (GMT)
--------------------------------------------------

sau reactiile in loc de raspunsuri

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
baza de date continind reactiile clientilor vis-a-vis de un anumit serviciu, produs ,etc.


Explanation:
se refera aproape sigur la faptul ca noile servicii propuse clientilor sint create ca urmare a analizei solicitarilor acelorasi clienti - analiza efectuata cu ajutorul programelor interactive de relationare cu clientii ( un fel de " clientul nostru, stapinul nostru " in varianta realista ).

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
sistem de monitorizare a reactiilor clientilor


Explanation:
o alta varianta

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 11:44:18 (GMT)
--------------------------------------------------

eventual: monitorizare electronica

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Cu multumiri tuturor pentru sugestii si multe salutari!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
33 mins
  -> multumesc

agree  Katza
2 hrs
  -> multumesc

agree  corin: sau sistem informatic de monitorizare a reactiei clientilor
3 hrs
  -> multumesc

agree  Gabrielle Weatherhead
8 hrs
  -> thank you