KudoZ home » English to Romanian » Management

database and loyalty/ relationship marketing

Romanian translation: marketing prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii cu clientii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:database and loyalty/ relationship marketing
Romanian translation:marketing prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii cu clientii
Entered by: Cristiana Coblis

08:39 Jan 10, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / management
English term or phrase: database and loyalty/ relationship marketing
he was senior management recruiter, particularly within the direct marketing, database and loyalty/ relationship marketin arena.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
marketing prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii
Explanation:
"in special in domeniul marketingului prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii" este traducerea pe care o propun.
Ma bazez pe cursurile de marketing pe care le-am "tocit" prin scoala.
Succes!
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
Multumesc tuturor pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1marketing prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii
costinro
4baze de date pentru dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii fideliAnca Nitu
3responsabil cu programul de marketing/ baza de date pentru clienti fideli
Andrei Albu


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
responsabil cu programul de marketing/ baza de date pentru clienti fideli


Explanation:
Web Images Groups Directory News-New!
Searched the web for fidelitate clienti. Results 1 - 10 of about 138. Search took 0.27 seconds.

anzisoft.ro : Software : Fidelizare clienti
... Puteti sa atrageti clienti oferindu-le stimulente, ii pastrati daca le cunoasteti ... Toate
acestea pot fi realizate cu programul "Fidelitate" by Anzisoft. ...
www.anzisoft.ro/retail/fidelity.php - 10k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages

anzisoft.ro : Software : ZCASA
... acordarea de discount-uri - clientilor care poseda card de client (initierea unui
program de fidelitate pentru clienti) - unor produse - clientilor care ...
www.anzisoft.ro/retail/zcasa.php - 11k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages
[ More results from www.anzisoft.ro ]

Leader Communications - Seminari - Gestionarea de "Portofoliul ...
... pe margine la contribuirea pentru clienti sau o categorie de clienti; ... satisfaction"
(factori care tind spre enfatizare) -Fisa de fidelitate("customer retention ...
www.leadercommunications.com/sem/semv16.html - 6k - Cached - Similar pages

WuXing - mancare chinezeasca
Clubul WuXing WU XING a lansat pentru clientii casei, cardul de fidelitate!
Daca numarul dumneavoastra de comenzi se va dovedi constant ...
www.wuxing.ro/start.php?sect=cardfidel - 9k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Connex - Bonus pentru abonamente
... Connex HiFi - Programul pentru clienti cu inalta fidelitate. Connex HiFi este un
program special conceput pentru rasplatirea celor mai fideli clienti ai nostri. ...
www.connex.ro/pentru_clientii_connex/programe_de_recompensa... abonamente/index.jsp - 20k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages

www.zona.ro :: zona.ro
... (19 Noi, 2002) · Chirurg si karatist (19 Noi, 2002) · Testul de fidelitate
(19 Noi, 2002) · Soferitza (19 Noi, 2002) · Ce inseamna implementarea SMC? ...
www.zona.ro/banners.php?op=login - 56k - Cached - Similar pages

Local News
... o crestere a cererii, pierzindu-se de fapt cei mai importanti clienti (Rifil,
Filmelbo ... Prime de fidelitate, masca pentru scoaterea banilor din societate. ...
www.monitorul.ro/arhiva/2001/03/ 15/local_news/piatra-neamt.htm - 50k - Cached - Similar pages

Integrator - Produse
... tipuri sunt orientative, iar realizarea lor va include cu fidelitate specificatiile
dvs ... Potentialii clienti vor beneficia de o imagine bine definita a companiei ...
www.integrare.ro/solutii/web_prod.php - 9k - 8 Jan 2003 - Cached - Similar pages

CONTUL DE ECONOMII SI IMPRUMUTURI PENTRU TINERET
- Sucursala Vâlcea - CONTUL DE ECONOMII SI IMPRUMUTURI PENTRU TINERET BANC POST
ofera tinerilor sai clienti un nou ... fidelitate (numarul de ani de depunere);. ...
www.ivex.ro/clienti/bancpost/ Contul_de_economii_si_imprumuturi_pentru_tineret.html - 9k - Cached - Similar pages

inapoi
... Aceasta obligatie de fidelitate absoluta fata de interesele clientului este primordiala
dar ... obtinerea / transmiterea de informatii de la / la clienti sau alte ...
www.mix-up.company.imobiliare.ro/info_imobiliar/ standarde_unai.html - 26k - Cached - Similar pages

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
marketing prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii


Explanation:
"in special in domeniul marketingului prin crearea de baze de date si prin programe de fidelizare/dezvoltarea de relatii" este traducerea pe care o propun.
Ma bazez pe cursurile de marketing pe care le-am "tocit" prin scoala.
Succes!

costinro
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc tuturor pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robymc4
1305 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
baze de date pentru dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii fideli


Explanation:
"era sef de serviciu personal responsabil cu recrutarea in special in domeniile marketing direct, baze de date pentru dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii fideli"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36