KudoZ home » English to Romanian » Management

retain a resource pool of...

Romanian translation: dispune de resurse calificate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retain a resource pool of...
Romanian translation:dispune de resurse calificate
Entered by: Cristiana Coblis

23:19 Jan 11, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / management
English term or phrase: retain a resource pool of...
xxx retains a resource pool of qualified laboratory tehnicians.

este vorba de un fel de agentie de laboranti.

TIA
Cristiana Coblis
Romania
dispune de resurse calificate
Explanation:
...sub forma unei agentii

Suna a limbaj publicitar, banuiesc ca asa si trebuie.
In domeniul medical stiu ca se foloseste termenul agentie pt. pool.
Selected response from:

Cris Hirzoiu
Austria
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2are la dispozitie...
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1dispune de resurse calificateCris Hirzoiu
5sursa
Elvira Stoianov


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sursa


Explanation:
pool se folsoseste pentru a accentua faptul ca este o sursa de personal calificat

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 23:55:16 (GMT)
--------------------------------------------------

pastreaza o sursa de laboranti calificati.
poate se refera la faptul ca in caz de nevoie, are de unde sa aleaga personal calificat

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
are la dispozitie...


Explanation:
poseda/un efectiv de tehnicieni calificati

detine resurse/rezerve de tehnicieni calificati

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  danv
1 hr
  -> multumesc

agree  Inga Murariu
15 hrs
  -> multumesc.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dispune de resurse calificate


Explanation:
...sub forma unei agentii

Suna a limbaj publicitar, banuiesc ca asa si trebuie.
In domeniul medical stiu ca se foloseste termenul agentie pt. pool.


Cris Hirzoiu
Austria
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc pentru ajutor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Murariu
1 hr