KudoZ home » English to Romanian » Manufacturing

finished goods

Romanian translation: produse finite


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:finished goods
Romanian translation:produse finite
Entered by: Cristian Brinza

09:46 Feb 14, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: finished goods
nu am context, este doar un titlu dintrun tabel, mersi :)
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
produse finite
Explanation:
produse finite
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Multumesc Cristian, Mihai are dreptate... dar trebuie sa mai faci exercitii ca sa reduci si mai mult timpul ! :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2produse finite
Cristian Brinza
5produse finite
Mihaela Marandis


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
produse finite


Explanation:
produse finite

Cristian Brinza
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc Cristian, Mihai are dreptate... dar trebuie sa mai faci exercitii ca sa reduci si mai mult timpul ! :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Te-ai apropiat foarte mult de recordul de -1min :)/Recordul e pe bune. Era bun de arătat, dar nu am timp să caut acul în carul cu fân :D
1 min
  -> Mulţumesc.:)

agree  Elvira Stoianov
7 mins
  -> Mulţumesc.

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
produse finite


Explanation:
produse finite

Mihaela Marandis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mihaela, iti multumesc mult dar Cristian a fost mai iute de data aceasta ! :)