KudoZ home » English to Romanian » Marketing

capital-intensive businesses; labour-intense businesses

Romanian translation: afaceri bazate pe capital intensiv; afaceri bazate pe forta de lucru intensiva


08:35 Apr 3, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: capital-intensive businesses; labour-intense businesses
Business can be devided into: 1. Capital-intensive business: these are those businesses that require large investments in capital assets; 2. Labour-intensive business: these are those businesses in which labour costs are more important than capital costs
dianasava
Romania
Romanian translation:afaceri bazate pe capital intensiv; afaceri bazate pe forta de lucru intensiva
Explanation:
afacerea bazata pe capitalul intesiv presupune investitii mari pe unitatea de produs, iar cea care foloseste forta de lucru intensiva se bazeaza în special pe muncă, cu un cuantum redus de capital
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2afaceri bazate pe capital intensiv; afaceri bazate pe forta de lucru intensiva
Andrei Albu
4alta variantaAnca Nitu


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
afaceri bazate pe capital intensiv; afaceri bazate pe forta de lucru intensiva


Explanation:
afacerea bazata pe capitalul intesiv presupune investitii mari pe unitatea de produs, iar cea care foloseste forta de lucru intensiva se bazeaza în special pe muncă, cu un cuantum redus de capital


Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
51 mins

agree  Elvira Stoianov
1 hr

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alta varianta


Explanation:
Intreprinderile sunt de doua tipuri:
1. bazate pe capital, unde plusvaloarea se realizeaza cu ajutorul investitiei de capital
2. bazate pe forta de munca, unde plusvaloarea se realizeaza cu ajutorul investitiei de munca , adica capitalul il reprezinta munca depusa

http://www.bized.ac.uk/virtual/cb/factory/production/theorie...


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372