KudoZ home » English to Romanian » Marketing

full opportunity to conduct the defense thereof and that you shall not settle...

Romanian translation: deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:full opportunity to conduct the defense thereof and that you shall not settle...
Romanian translation:deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste
Entered by: costinro

06:43 May 19, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: full opportunity to conduct the defense thereof and that you shall not settle...
Our obligation to indemnify you is subject to the condition that you shall give us a prompt notice of the assertion of any claims and full opportunity to conduct the defense thereof and that you shall not settle such claims without our prior approval.
(va rog ajutati-ma cu tot paragraful, ca nu inteleg nimic)
dianasava
Romania
deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste
Explanation:
Obligatia noastra de a va despagubi este supusa conditiei de a ne anunta prompt in legatura cu declararea oricaror reclamatii si de a ne da deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste reclamatii fara aprobarea noastra prealabila
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
many thanks; you have helped me a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste
costinro
4vezi mai josCristian Nicolaescu


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste


Explanation:
Obligatia noastra de a va despagubi este supusa conditiei de a ne anunta prompt in legatura cu declararea oricaror reclamatii si de a ne da deplina posibilitate de a ne desfasura apararea impotriva acestora si ca dvs. sa nu rezolvati aceste reclamatii fara aprobarea noastra prealabila

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
many thanks; you have helped me a lot

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Сергей Лузан
31 days

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezi mai jos


Explanation:
Obligatia noastra de a va despagubi este conditionata de notificarea prompta din partea dvs. despre revendicarea/pretentia vreunei despagibiri si de posibilitatea neingradita de a desfasura apararea in acest caz si de a nu stabili valoarea acestor despagubirii fara acordul nostru prealabil.

O propunere.

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321