KudoZ home » English to Romanian » Marketing

mission statement

Romanian translation: misiune


23:21 Jul 2, 2003
English to Romanian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: mission statement
no context, it's a statement chosen by any company and usually printed on its stationery.
Thanks!
Gabrielle Weatherhead
United Kingdom
Romanian translation:misiune
Explanation:
sau
misiunea firmei /organizatiei/ noastra etc

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 17 mins (2003-07-03 00:38:18 GMT)
--------------------------------------------------

vezi
http://www.optimdecisions.ro/mission.html






Misiunea firmei

Mission Statement





Misiunea Firmei




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 23 mins (2003-07-03 00:44:35 GMT)
--------------------------------------------------

vezi
http://www.optimdecisions.ro/mission.html






Misiunea firmei

Mission Statement





Misiunea Firmei




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 24 mins (2003-07-03 00:46:00 GMT)
--------------------------------------------------

Motto-ul nostru in cazul in care ar urma un statement de genul: \"Clientul nostru, stapanul nostru\", altfel in nici un caz...
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
Multumesc, si scuze pt intirziere in acordarea de puncte.In final am mers cu sugestia ta, pentru ca n-am avut timp sa astept.
Multumesc mult tuturor colaboratorilor, ideile sunt bune!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2declaratie de misiuneOana Popescu
4 +2deviza firmeiCristian Nicolaescu
5misiune
Cristina Moldovan do Amaral


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
misiune


Explanation:
sau
misiunea firmei /organizatiei/ noastra etc

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 17 mins (2003-07-03 00:38:18 GMT)
--------------------------------------------------

vezi
http://www.optimdecisions.ro/mission.html






Misiunea firmei

Mission Statement





Misiunea Firmei




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 23 mins (2003-07-03 00:44:35 GMT)
--------------------------------------------------

vezi
http://www.optimdecisions.ro/mission.html






Misiunea firmei

Mission Statement





Misiunea Firmei




--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 24 mins (2003-07-03 00:46:00 GMT)
--------------------------------------------------

Motto-ul nostru in cazul in care ar urma un statement de genul: \"Clientul nostru, stapanul nostru\", altfel in nici un caz...

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515
Grading comment
Multumesc, si scuze pt intirziere in acordarea de puncte.In final am mers cu sugestia ta, pentru ca n-am avut timp sa astept.
Multumesc mult tuturor colaboratorilor, ideile sunt bune!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
declaratie de misiune


Explanation:
:-)


    Reference: http://www.antd.ro/antd.html
    Reference: http://www.contab-audit.ro/romana/generalitati1.html
Oana Popescu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 93

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
2 hrs

agree  Paula Dana Szabados
1 day20 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deviza firmei


Explanation:
Este o formula care sintetizeaza politica/obiectivele/viziunea firmei.

o alta varianta ar fi

Motto-ul firmei

Vezi pe Google exista ambele versiuni

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 10:42:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Aceasta deviza de tipul \"Seriozitate, rapiditate, profesionalism\". este tiparita pe materialele publicitare si pe diverse articole care sunt oferite clientilor potentiali.

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gayetika
2 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Nitu: da, cam asa ceva, sa-i zici misiune mi se pare cam pretentios
5 hrs
  -> multumesc