KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

artwork

Romanian translation: grafică/ilustraţii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:artwork
Romanian translation:grafică/ilustraţii
Entered by: Anca Buzatu

17:31 Oct 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / pliante-broşuri
English term or phrase: artwork
Examples on layout and artwork
Anca Buzatu
Austria
grafică
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 minute (2007-10-24 17:36:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionary.sensagent.com/artwork/en-ro/
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3grafică
Antonia Toth
3 +2desene-concept
Valentin Alupoaie
4 -1obiect de artaAnca Nitu


Discussion entries: 6





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
grafică


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 4 minute (2007-10-24 17:36:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionary.sensagent.com/artwork/en-ro/

Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
7 mins
  -> Mulţumesc!

disagree  Anca Nitu: artwork poate fi si sculptura http://www.m-w.com/dictionary/artwork/ sub forma de fotografie intr-o brosura eu am intalnit la toate muzeele pe care le-am vizitat, si nu uitati de arta fotografica
9 mins
  -> sculptură cam greu într-o broşură (mai ales dacă e comercială), iar fotografie ar fi mai degrabă "picture"

agree  Maria Diaconu
20 mins
  -> Mulţumesc, am avut ca pasiune vreo 2 ani DTP-ul aşa că ştiu despre ce vorbesc.

agree  lucca: Da, probabil "grafică şi ilustraţii" sau chiar numai "ilustraţii".
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day13 mins
  -> Mulţumesc!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
obiect de arta


Explanation:
artwork
One entry found.

artwork



Main Entry: art·work
Pronunciation: \ˈärt-ˌwərk\
Function: noun
Date: 1877
1 a: an artistic production <an 8-foot metal artwork> b: artistic work <artwork being sold on the sidewalk>
2 a: art 6 b: material (as a drawing or photograph) prepared for reproduction in printed matter

din Merriam Webster
Domaine(s) : - advertising


anglais
français

art work
travail artistique n. m.


Définition :
The photographs, drawings, or hand lettering used to illustrate an advertisement or news story.


Sous-entrée(s) :
variante(s) graphique(s)
art-work
GDT

depinde de context : poate fi : fotografie artistica , o sculptura, un tablou sau chiar o "fabricatie" din fiare vechi

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-10-24 17:47:50 GMT)
--------------------------------------------------

evident si grafica.... ( dar in mod clar nu numai)
iar contextul e CRUCIAL

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Antonia Toth: contextul îl ştiam dintr-o întrebare anterioară, iar asocierea cu layout este grăitoare
2 mins
  -> nu am obligatia sa citesc intrebarile anterioare , cat despre critica si disagree-uri va rog sa va restrangeti la continutul raspunsurilor, cf regulilor acestui site , mutlumesc pt consideratie !

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
desene-concept


Explanation:
În procesul de creare a unui joc pentru calculator, de ex, grafica şi "artwork" sunt lucruri diferite. Grafica e făcută pe baza ideilor artiştilor firmei respective, din câte ştiu. Cred că orice site al unui joc are o secţine de "artwork". Vezi de ex: http://www.starcraft2.com/artwork.xml

În cazul ăsta, aş folosi "desene-concept", ca aici: http://www.visualart.ro/forum/showpost.php?p=175411&postcoun...

Valentin Alupoaie
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: este foarte posibil
7 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Cristian Brinza: Starcraft 2 RULES!
9 hrs
  -> :D